Jeg har blitt sååå forskjøla og tett at det ikke er mulig etter hva jeg har skjønt kan jeg ikke bruke nesespray? Men gjelder det alt, ink saltvann osv eller kun type Otrivin? Noen som vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om det var meg du spurte men Ja jeg har prøvd det, og det renser forøvrig opp.Men jeg blir tett igjen, og kan jo ikke bruke nesehornet når som helst eller hvor som helst..Har du prøvd saltvannshorn? Man får kjøpt det på apoteket, og det renser opp veldig ihvertfall
Signerer denne!Saltvann er som å sprute vann på gåsa her....Jeg er avhengig av nesespray:-/ Men har klart meg med mye mindre nå...Men har blitt noen få doser...
Gullskatt juli12
Jeg skjønner ikke hvordan dere kan bli avhengig av det? Aldri brukt det jeg
Noen blir lettere tette i nesa enn andre, under svangerskap blir dette dessverre mye verre bruker man nesespray for lenge ødelegger man slimhinnene og de blir konstant hovne... Dermed blir man avhengig fordi man konstant er tett i nesa, dessverre.Jeg skjønner ikke hvordan dere kan bli avhengig av det? Aldri brukt det jeg
Noen blir lettere tette i nesa enn andre, under svangerskap blir dette dessverre mye verre bruker man nesespray for lenge ødelegger man slimhinnene og de blir konstant hovne... Dermed blir man avhengig fordi man konstant er tett i nesa, dessverre.
Samme her, klarer ikke. Får vondt i nesa, og ja det er avhengighetskapendeJeg skjønner ikke hvordan dere kan bli avhengig av det? Aldri brukt det jeg
Samme her, klarer ikke. Får vondt i nesa, og ja det er avhengighetskapende
Samme her, er den jeg er avhengig av og.... Aaaah, er så deilig når man kjenner mentholen rensker opp i alt som er...Jeg er avhengig av otrivin mentol, prøvde å la være men blir jo så sinnsykt tett!! :O klarer ikke la være å bruke det