Jeg har blitt sååå forskjøla og tett at det ikke er mulig
etter hva jeg har skjønt kan jeg ikke bruke nesespray? Men gjelder det alt, ink saltvann osv eller kun type Otrivin? Noen som vet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om det var meg du spurte menHar du prøvd saltvannshorn? Man får kjøpt det på apoteket, og det renser opp veldig ihvertfall![]()
Signerer denne!Saltvann er som å sprute vann på gåsa her....Jeg er avhengig av nesespray:-/ Men har klart meg med mye mindre nå...Men har blitt noen få doser...
Gullskatt juli12![]()
Jeg skjønner ikke hvordan dere kan bli avhengig av det? Aldri brukt det jeg![]()
Noen blir lettere tette i nesa enn andre, under svangerskap blir dette dessverre mye verreJeg skjønner ikke hvordan dere kan bli avhengig av det? Aldri brukt det jeg![]()
Noen blir lettere tette i nesa enn andre, under svangerskap blir dette dessverre mye verrebruker man nesespray for lenge ødelegger man slimhinnene og de blir konstant hovne... Dermed blir man avhengig fordi man konstant er tett i nesa, dessverre.
Samme her, klarer ikke. Får vondt i nesa, og ja det er avhengighetskapendeJeg skjønner ikke hvordan dere kan bli avhengig av det? Aldri brukt det jeg![]()

Samme her, klarer ikke. Får vondt i nesa, og ja det er avhengighetskapende![]()
Samme her, er den jeg er avhengig av og....Jeg er avhengig av otrivin mentol, prøvde å la være men blir jo så sinnsykt tett!! :O klarer ikke la være å bruke det![]()