Nesespray??

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg har blitt sååå forskjøla og tett at det ikke er mulig :p etter hva jeg har skjønt kan jeg ikke bruke nesespray? Men gjelder det alt, ink saltvann osv eller kun type Otrivin? Noen som vet :p

Du kan bruke nesespray som inneholder saltvann. Ved behov for legemidler kan du bruke nesespray med xylometazolin eller oksymetazolin i kort tid! :)

Det er ikke anbefalt å bruke otrivin eller andre med samme virkestoff... Jeg har syndet som baaaare det i noen dager nå. Får panikk når jeg er tett :p anbefaler deg å kjøpe et "nesehorn" på apoteket og skylle ofte :)

Jeg var avhengig av nesespray forrige svangerskap, ble så vanvittig tett.. Denne gangen skal jeg klare meg uten!! :)
Bruk saltvann og håp at det virker :P

Da blir det innkjøp av saltvannsspray idag :p går helt i spinn her, sååå tett :p

Saltvann er som å sprute vann på gåsa her....Jeg er avhengig av nesespray:-/ Men har klart meg med mye mindre nå...Men har blitt noen få doser...

Gullskatt juli12:)

Har du prøvd saltvannshorn? Man får kjøpt det på apoteket, og det renser opp veldig ihvertfall :)

Har du prøvd saltvannshorn? Man får kjøpt det på apoteket, og det renser opp veldig ihvertfall :)
Vet ikke om det var meg du spurte men:) Ja jeg har prøvd det, og det renser forøvrig opp.Men jeg blir tett igjen, og kan jo ikke bruke nesehornet når som helst eller hvor som helst..:P

Saltvann er som å sprute vann på gåsa her....Jeg er avhengig av nesespray:-/ Men har klart meg med mye mindre nå...Men har blitt noen få doser...

Signerer denne!

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan bli avhengig av det? Aldri brukt det jeg :p

Ikke avhengig selv, kun når jeg blir kjempe forskjøla og pottetett :p

Men de som er avhengig er vel det fordi de konstant går tette pga de jevnt tar nesespray :p blir en ons sirkel!

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan bli avhengig av det? Aldri brukt det jeg :p
Noen blir lettere tette i nesa enn andre, under svangerskap blir dette dessverre mye verre :p bruker man nesespray for lenge ødelegger man slimhinnene og de blir konstant hovne... Dermed blir man avhengig fordi man konstant er tett i nesa, dessverre.

Det finnes faktisk saltvann som er bra, den har rødt på esken. Husker ikke navn, men den har mye salt i seg.

Noen blir lettere tette i nesa enn andre, under svangerskap blir dette dessverre mye verre :p bruker man nesespray for lenge ødelegger man slimhinnene og de blir konstant hovne... Dermed blir man avhengig fordi man konstant er tett i nesa, dessverre.

Joda... Jeg er mye forkjølet jeg også, med tett nese:p men bruker det ikke for det.

En jeg kjenner må operere pga han har brukt nesespray for mye, nå før operasjonen må han bruke det fler ganger om dagen, pga han er konstant tett om han ikke tar det. Skummelt

Back
Topp