Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, det stemmer. Jeg har resept, men det hjelper ikke når de er tomme på apoteket. Skal prøve på sykehusapoteket i byen min.Må man ikke ha respt på den da? Fikk kjøpt på sykehusapoteket med resept
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Jo, det stemmer. Jeg har resept, men det hjelper ikke når de er tomme på apoteket. Skal prøve på sykehusapoteket i byen min.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
De har bestilt, men de er tomme hos produsenten så de får ikke leveringer. Kan jo hende sykehusapoteket har importert fra utlandet, de er jo en annen kjede. Har prøvd både Boots, Vitus og Apotek 1.Rart de ikke kunne bestille, men prøv sykehusapoteket
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Det var det som var tilfellet i Trondheim i hvert fall. Sykehusapoteket har fått dispensasjon til å importere.De har bestilt, men de er tomme hos produsenten så de får ikke leveringer. Kan jo hende sykehusapoteket har importert fra utlandet, de er jo en annen kjede. Har prøvd både Boots, Vitus og Apotek 1.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Syntocinon, er en nesespray som skal hjelpe på utdrivningsrefleksen for dem som har sein utdrivning.Hva er det?
TuMmY LoVe
Aha, takkSyntocinon, er en nesespray som skal hjelpe på utdrivningsrefleksen for dem som har sein utdrivning.
Februar-14 mamma <3