Nesespray for utdrivningsrefleksen

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen som har kjøpt dette i det siste? Har vært utsolgt på de apotekene vi har i byen en stund nå. Skulle gjerne hatt tak i det!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg fikk beskjed på mitt apotek at den kunne bestilles :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg fikk på sykehusapoteket på St. Olavs , de hadde importert fra Frankrike. Fransk pakningsvedlegg.. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk tak i for ikke lenge siden, den er fra Tyskland, og med tysk etikett og pakningsvedlegg. Akkurat den samme sprayen.

Må man ikke ha respt på den da? Fikk kjøpt på sykehusapoteket med resept :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Må man ikke ha respt på den da? Fikk kjøpt på sykehusapoteket med resept :)

Jo, det stemmer. Jeg har resept, men det hjelper ikke når de er tomme på apoteket. Skal prøve på sykehusapoteket i byen min.

Jo, det stemmer. Jeg har resept, men det hjelper ikke når de er tomme på apoteket. Skal prøve på sykehusapoteket i byen min.

Rart de ikke kunne bestille, men prøv sykehusapoteket :)

Rart de ikke kunne bestille, men prøv sykehusapoteket :)

De har bestilt, men de er tomme hos produsenten så de får ikke leveringer. Kan jo hende sykehusapoteket har importert fra utlandet, de er jo en annen kjede. Har prøvd både Boots, Vitus og Apotek 1.

De har bestilt, men de er tomme hos produsenten så de får ikke leveringer. Kan jo hende sykehusapoteket har importert fra utlandet, de er jo en annen kjede. Har prøvd både Boots, Vitus og Apotek 1.

Det var det som var tilfellet i Trondheim i hvert fall. Sykehusapoteket har fått dispensasjon til å importere.

Fikk men på et annet varenummer med tysk etikett. Spør om de kan bestille det på apoteket.

Back
Topp