Neseblod

Freia97

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Marsmagi 2025
Noen andre enn meg som er plaget med neseblod? Har hatt to episoder i dette svangerskapet så langt. Er 12+2.

Ene var vel for omtrent seks uker siden. Fossblødde, så var det pause og så på an igjen.

Idag skjedde det igjen. Blødde for noen timer siden, så stoppet det - og nå startet det igjen etter dusjen. Skjer i det samme neseboret som jeg også har vært litt tett i dette svangerskapet.

Blir jo helt nervøs siden det ser så ekstremt ut. Også har man jo mer blod i kroppen når man er gravid

Ikke så mye i dette svangerskapet, foreløpig i alle fall. Bare litt blod. Men forrige svangerskap blødde jeg litt mer neseblod, sånn litt nå og da. Men det er visst helt normalt, selv om det kanskje kan virke voldsomt til tider:happy: Jeg ville ikke bekymret meg for det.

Ikke så mye i dette svangerskapet, foreløpig i alle fall. Bare litt blod. Men forrige svangerskap blødde jeg litt mer neseblod, sånn litt nå og da. Men det er visst helt normalt, selv om det kanskje kan virke voldsomt til tider:happy: Jeg ville ikke bekymret meg for det.

Ja.. leser at det er normalt, men nå har jeg blødd i 40 minutter. Blir kjempe stresset selv om det ikke skal være farlig

apoteket har neseplugger som har nasen som blåser opp for stoppe det og kan klippe av og so har den i minst 1 timer er anbefalt den for på apotek 1
5b773c9a-81ba-4fb7-a450-990643902991

Har ikke blødd neseblod enda, men hver gang jeg snyter meg så er det ofte litt blod på papiret, enten fersk eller størknet :bag:

Back
Topp