Nervøs!

Sofius

Forelsket i forumet
Jenter jeg er kjempe nervøs. Tok første test søndag og alle har blitt positive. Bortsett fra noen wondfo strimler fra ebay. (Kjempe rart de ikke blir sterkere) Var hos lege på mandag som sa testen var svak positiv. Har fått litt sterkere tester på cb + men fortsatt gravid 1-2. Tok ny test hos legen i dag og den var fortsatt svak og uklar. Så måtte ta blodprøve og vente to dager på svar.

Kjenner jeg er kjemperedd. Noen som har erfaring med det samme? Jeg har fortsatt symptomer for kvalmen har virkelig satt seg..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så spennende! Slik jeg har forstått det så øker hormonnivået disse testene slår seg ut på litt for hver dag som går nå, så hadde kjøpt en test i butikken og prøvd med morgenurin i morgen kanskje?? :love2:love2:love2
 
Ja, skal teste morgenurin i morgen og fredag. Så får jeg forhåpentligvis svar på blodprøva på fredag:)

Er egentlig ganske sikker på at alt er bra og det er tidlig. Men blir vannvittig nervøs fordi jeg er redd for å miste etter 2,5 års prøving..
 
Har dessverre ingen erfaring å dele, men jeg krysser fingrene for deg!! :) Vær positiv! Skjønner godt det er nervepirrende å vente slik..
 
Krysser fingrene for deg!! Har heller ingen erfaring, men forstår godt du er nervøs. Lite kult å ikke få sterkere svar... håper testen i morgen blir sterkere!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
vil ikke være noen gledesdreper,men du spør etter erfaringer..hadde selv tester som ikke ble sterkere digital søndag 1-2 uker og lørdagen neste helg frendeles 1-2.tirsdag kveld fikk jeg ikke gravid på digital og begynte å blø dagen etter.var da 4+5 men håper det ikke er slik hos deg! jeg vet bare etter to sa,så blir det hyppig testing før digital viser +3.spes i begynnelsen når jeg får pos test

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Spent på hvordan det gikk med testen i morges! *krysser fingre* :love2
 
Jeg testet nok engang med cb + og digital( nå er det SISTE gang). CB+ Ble sterkere - men cbdigital var fortsatt på 1-2 uker:) Men jeg tenker at ting går fint. Men da er jeg nok fortsatt bare i 3+ et eller annet på vei:p
 
Så bra at den ble sterkere idag! :D Gratulerer! :)
 
De CB ukeindikator testene er ganske skumle, altså. De har STORE referanseområder og handler om statistikk, og ikke individer. Så det er å stresse seg unødig å se på dem!
 
De CB ukeindikator testene er ganske skumle, altså. De har STORE referanseområder og handler om statistikk, og ikke individer. Så det er å stresse seg unødig å se på dem!
Det jeg tenker også:) Jeg har jo faktisk fått positive tester. Og må stole på det.. og stole på kvalmen.. for DEN juger ikke:p
 
Dagens tester:) Ganske tydelig kryss på cb . selv om det ikke synes på bilde så godt=)Den andre er doc morris og ble tatt på ettermiddagsurin. Nå må jeg snart bare slappe av:p
 

Vedlegg

  • unnamed (1).jpg
    unnamed (1).jpg
    11,8 KB · Visninger: 27
sniker her:p vil bare si at de CB med ukesindikatorer må du ikke stole på annet enn at det står gravid/ikke gravid:) de viser uker i hytt å pine, jeg tok den når jeg var 5+1 eller no, å den viste 1-2 uker :p å nå sitter jeg her med kulemage å er over halvveis så ikke tenk på den testen annet enn at det står GRAVID :D :D og gratulerer med baby i magen;)
 
Deilig å høre<3 Tusen takk!Forhåpentligvis får jeg svar på hcg prøve i morgen:)
 
noen stiger hcg senere enn andre:) så ville bare stolt på at det står gravid, samt symptomer:) har hørt om ei som ikke fikk positiv test før uke 12, så det går ann det og faktisk:p
 
Back
Topp