Nervøs og negativ

Hei hei :)

Jeg er fjerdegangs gravid og i uke 19+3...jeg kjenner ikke liv enda. Jeg er i alle fall ikke sikker på om det jeg har kjent er mini :p
Jeg vet at morkaken ligger foran da, så det er nok mye av grunnen til at det er slik.
Det er forståelig at du tenker på det for det er så mange som kjenner bevegelse tidligere, men alt er nok helt fint inni der skal du se :)
Og masse lykke til i morgen :D :D
 
Eg er 18+2 i dag, og har fremdeles ikkje kjent tegn til bevegelse frå lisje skatten i magen. Er andregangs, og med førstemann så kjente eg bevegelse i uke 15, og pappaen kjente det uttapå magen i uke 19! Har en ekkel følelse på at noe er galt. Skal på ordinær UL på torsdag, så gruer meg til det. Håper så klart veldig at der er liv i magen , men er forberedt på det verste[emoji24]
Jeg er 20 uker i dag og kjenner fint lite. Er også andregangs. Denne gangen er morkaken på fremsiden.
Så slapp helt av :)
 
Vil tippe at enten er morkaken foran og demper bevegelsene, ellers ligger lille med ryggen mot magen din og sparker innover. Mest sannsynlig det første. [emoji4] Det er faktisk helt normalt å ikke kjenne liv før uke 22, så du har nok ingenting å uroe deg for. Lykke til på OUL! [emoji4]
 
Tusen takk for gode og støttande ord. Prøva så godt eg kan å slappe av og prøve å glede meg til OUL i morga[emoji4]
 
Nei har ikkje stressa med det før det no var heilt stille i 3 dagar, veldig ulikt sånn som det har vore :) Sjølvsagt tok det seg opp igjen når eg var ferdig på legevakta :p
Typisk det [emoji14] Jeg hadde doppler som jeg brukte kun de gangene det gikk typ noen dager mellom. Og da var det som regel også litt vanskeligere å finne pulsen, altså babyen lå sikkert andre veien og sparket innover [emoji4]
 
Kjenner følelsen. Men kan nesten garantere deg at det bare er en følelse og absolutt ikke reelt. Kanskje har du morkaken forann denne gang? Prøv å slapp av. Plutselig kjenner du liv, og da blir det bare tydeligere og tydeligere. Jeg gikk fra å ha kjent noe diffust med mange dagers mellomrom, til å plutselig kjenne tydelige dytt regelmessig daglig. Er 18+0 i morgen men har morkaken bak. Er sikker på at alt er i orden ❤
Vet du om man kan kjenne om morkaken er framme eller bak? :O
 
Eg er 18+2 i dag, og har fremdeles ikkje kjent tegn til bevegelse frå lisje skatten i magen. Er andregangs, og med førstemann så kjente eg bevegelse i uke 15, og pappaen kjente det uttapå magen i uke 19! Har en ekkel følelse på at noe er galt. Skal på ordinær UL på torsdag, så gruer meg til det. Håper så klart veldig at der er liv i magen , men er forberedt på det verste
emoji24.png
Hei <3 hvordan gikk det i dag?
 
Hei hei:)
Jeg har et spørsmål. Jeg er 18+3 i dag å føler jeg kjenner bevegelse, har kjent sånne bevegelser siden uke 17 eller no.
Men allikevel så er jeg så nervøs for dårlige nyheter på UL neste torsdag:-o
Jeg ser jo at magen vokser å kjenner noe der inne.

Er det flere som har det sånn?
Å tror dere det er bra med min lille baby?
 
Hei hei:)
Jeg har et spørsmål. Jeg er 18+3 i dag å føler jeg kjenner bevegelse, har kjent sånne bevegelser siden uke 17 eller no.
Men allikevel så er jeg så nervøs for dårlige nyheter på UL neste torsdag:-o
Jeg ser jo at magen vokser å kjenner noe der inne.

Er det flere som har det sånn?
Å tror dere det er bra med min lille baby?
Hei. :) Du er nok langt ifra alene om å være litt bekymret før OUL. Det er nok temmelig vanlig.
Jeg er også det. Er mye mer nervøs denne gangen enn jeg var forrige gang. Nå har jeg lest mer skrekkhistorier, sett frafall i termingruppen her, hatt mareritt... Men det er jo stor sjanse for at det går bra når det er min tur likevel. Det lureste er å prøve å slå fra seg mesteparten av urotankene, hvis man klarer. :)
 
Hei. :) Du er nok langt ifra alene om å være litt bekymret før OUL. Det er nok temmelig vanlig.
Jeg er også det. Er mye mer nervøs denne gangen enn jeg var forrige gang. Nå har jeg lest mer skrekkhistorier, sett frafall i termingruppen her, hatt mareritt... Men det er jo stor sjanse for at det går bra når det er min tur likevel. Det lureste er å prøve å slå fra seg mesteparten av urotankene, hvis man klarer. :)

Tusen takk for nyttig svar :) Godt å høre det ikke bare er meg:p
 
Nå er det ikke lenge igjen for deg. :) Hvordan går det med tankene? :)

Nei, det er i morgen, jeg prøver å bare tenkte at alt er fint, at vi får gode nyheter i morgen. I går kjente jeg masse bevegelse på kvelden, så roa meg litt da :)
Tusen takk for at du spør:)
 
Nei, det er i morgen, jeg prøver å bare tenkte at alt er fint, at vi får gode nyheter i morgen. I går kjente jeg masse bevegelse på kvelden, så roa meg litt da :)
Tusen takk for at du spør:)
Lykke til i dag. :)
 
Back
Topp