Nervøs og negativ

Baby_om_bord

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Eg er 18+2 i dag, og har fremdeles ikkje kjent tegn til bevegelse frå lisje skatten i magen. Er andregangs, og med førstemann så kjente eg bevegelse i uke 15, og pappaen kjente det uttapå magen i uke 19! Har en ekkel følelse på at noe er galt. Skal på ordinær UL på torsdag, så gruer meg til det. Håper så klart veldig at der er liv i magen , men er forberedt på det verste[emoji24]
 
Hvis du føler inni deg at det er noe som ikke stemmer så er det ikke feil å ta seg en tlf og høre hva de tenker du/dere skl gjøre :) Huff! Alt er nok bra, men det værste er vel å føle at noe er gale :( <3 lykke til!
 
Også må jeg legge til at jeg er 17 uker i morgen og kjenner fint lige bevegelse. Har ikke fått mage nesten :/ Jeg er førstegangs da!
 
Hvis du føler inni deg at det er noe som ikke stemmer så er det ikke feil å ta seg en tlf og høre hva de tenker du/dere skl gjøre :) Huff! Alt er nok bra, men det værste er vel å føle at noe er gale :( <3 lykke til!
Ja, har lurt litt på det. Men no er det så kort tid til OUL, under 2 dager til. Dei kan vel ikkje gjere noko frå eller til uansett? [emoji20]
 
Kjenner følelsen. Men kan nesten garantere deg at det bare er en følelse og absolutt ikke reelt. Kanskje har du morkaken forann denne gang? Prøv å slapp av. Plutselig kjenner du liv, og da blir det bare tydeligere og tydeligere. Jeg gikk fra å ha kjent noe diffust med mange dagers mellomrom, til å plutselig kjenne tydelige dytt regelmessig daglig. Er 18+0 i morgen men har morkaken bak. Er sikker på at alt er i orden ❤
 
Kjenner følelsen. Men kan nesten garantere deg at det bare er en følelse og absolutt ikke reelt. Kanskje har du morkaken forann denne gang? Prøv å slapp av. Plutselig kjenner du liv, og da blir det bare tydeligere og tydeligere. Jeg gikk fra å ha kjent noe diffust med mange dagers mellomrom, til å plutselig kjenne tydelige dytt regelmessig daglig. Er 18+0 i morgen men har morkaken bak. Er sikker på at alt er i orden [emoji173]
Takk for det [emoji7] prøver å vere positiv, men det er litt vanskelig!
 
Eg e 26+0 i dag, og kjente liv relativt tidlig men ikkje tydelig nok til at eg var sikker på ka det var før i veke 19+? :) Kjenner framleis ingen ting utanpå, så barnefar har ikkje fått kjenne.. Var til og med inne på ekstra kontroll i dag pga ikkje kjent liv på nesten 3 dager, viste seg at han bere hadde snudd seg innover og sidan morkaka mi er framme i tillegg kan det skje av og til :) Håper alt står bra til med mageboeren din, lykke til på UL <3
 
Eg e 26+0 i dag, og kjente liv relativt tidlig men ikkje tydelig nok til at eg var sikker på ka det var før i veke 19+? :) Kjenner framleis ingen ting utanpå, så barnefar har ikkje fått kjenne.. Var til og med inne på ekstra kontroll i dag pga ikkje kjent liv på nesten 3 dager, viste seg at han bere hadde snudd seg innover og sidan morkaka mi er framme i tillegg kan det skje av og til :) Håper alt står bra til med mageboeren din, lykke til på UL <3
Tusen takk [emoji7] det roa nervane litt! Kryssa fingrane for det beste [emoji1]
 
Tusen takk [emoji7] det roa nervane litt! Kryssa fingrane for det beste [emoji1]

Bra det roa dei litt :D Her går nervane opp og ned kvar einaste dag, noke nytt heile tida :p Går bere å venter på 28 ukers målet kor dei tar deg inn på dagen om det e noke uregelmessig med liv, hehe! Oppdater gjerne når du har vert på UL så eg veit korleis det går :D
 
Bra det roa dei litt :D Her går nervane opp og ned kvar einaste dag, noke nytt heile tida [emoji14] Går bere å venter på 28 ukers målet kor dei tar deg inn på dagen om det e noke uregelmessig med liv, hehe! Oppdater gjerne når du har vert på UL så eg veit korleis det går :D
Kjenner følelsen. Trudde eg skulle vere tryggare og roligare andre gangen, men er jo nesten like nervøs som med førstemann [emoji85] skal oppdatere etter UL på torsdag. Skal heldigvis inn tidlig på morgenen [emoji4]
 
Kanskje du har morkaken foran denne gangen?
Håper alt står bra til på ultralyden på torsdag, skjønner bekymringen din. :/
 
Jeg har morkaken forann. Jeg kjente ikke noe før jeg hadde vært på OUL. Jeg var der når jeg var 20 + 4.
Begynte vell å kjenne liv rundt 21+0. Jeg så MASSE liv fra lilleman på OUL, men kjente det ikke o_O
 
Kanskje du har morkaken foran denne gangen?
Håper alt står bra til på ultralyden på torsdag, skjønner bekymringen din. :/
Kansje det. Var med jordmor i uke 14, og da fant ho hjertelyd med en gang. Men det er vel kanskje ikkje noko forskjell om morkaka er framme eller bak i forhold til hjertelyden?
 
Jeg har morkaken forann. Jeg kjente ikke noe før jeg hadde vært på OUL. Jeg var der når jeg var 20 + 4.
Begynte vell å kjenne liv rundt 21+0. Jeg så MASSE liv fra lilleman på OUL, men kjente det ikke o_O
Grugleda meg til UL! Håper virkelig babyen er sprell levande [emoji20]
Det roa nervane litt at andre ikkje har kjent bevegelsa før "seint" også[emoji5]️ er så lett å sammenligne med første svangerskap, sjøl om eg veit at alle svangerskap er ulike!
 
Kansje det. Var med jordmor i uke 14, og da fant ho hjertelyd med en gang. Men det er vel kanskje ikkje noko forskjell om morkaka er framme eller bak i forhold til hjertelyden?

Nei, det er fint lite forskjell på å høre hjertelyd framme eller bak! :) jeg har morkake framme og kjenner kjempelite, så forstår godt hvordan du har det. Var på oul på fredag, og fikk da endelig en forklaring på hvorfor jeg kjente så lite :) håper det er det samme for deg også!
 
Nei, det er fint lite forskjell på å høre hjertelyd framme eller bak! :) jeg har morkake framme og kjenner kjempelite, så forstår godt hvordan du har det. Var på oul på fredag, og fikk da endelig en forklaring på hvorfor jeg kjente så lite :) håper det er det samme for deg også!
Krysser fingrene for at det er det samme med meg [emoji4] takk for trøstende ord [emoji7]
 
Eg e 26+0 i dag, og kjente liv relativt tidlig men ikkje tydelig nok til at eg var sikker på ka det var før i veke 19+? :) Kjenner framleis ingen ting utanpå, så barnefar har ikkje fått kjenne.. Var til og med inne på ekstra kontroll i dag pga ikkje kjent liv på nesten 3 dager, viste seg at han bere hadde snudd seg innover og sidan morkaka mi er framme i tillegg kan det skje av og til :) Håper alt står bra til med mageboeren din, lykke til på UL <3
Høres ut som meg sist. Veldig lite bevegelser generelt, og bf kjente knapt på utsiden. Men jeg var veldig rolig, dro aldri til legen/legevakten. Det viktigste er at det ikke endrer seg så mye i forhold til bevegelsesmønsteret man har fra før [emoji4]
 
Høres ut som meg sist. Veldig lite bevegelser generelt, og bf kjente knapt på utsiden. Men jeg var veldig rolig, dro aldri til legen/legevakten. Det viktigste er at det ikke endrer seg så mye i forhold til bevegelsesmønsteret man har fra før [emoji4]

Nei har ikkje stressa med det før det no var heilt stille i 3 dagar, veldig ulikt sånn som det har vore :) Sjølvsagt tok det seg opp igjen når eg var ferdig på legevakta :p
 
Jeg kjenner følelsen og jeg har jo en liknende tråd her om akkurat det. Kjente en nærmest hysterisk følelse hor hele kroppen min sa at det er ikke liv og nå har jeg mistet. Gruet meg til å skulle komme på oul og finne ut at mine bekymringer stemte. Fikk heldigvis komme til jordmor og der fikk vi høre hjertelyd og at babyen rørte masse på seg. Har heller ikke kjent liv før i dag 19+3. Så nå gleder jeg meg til oul på mandag og slapper litt mere av.
 
Back
Topp