Nervøs før uttak!

Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindre:) Nå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Åh nå ble jeg glad!!!! Hurra! Dette var en herlig lesning :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Der ringte de! 3 egg er befruktet og det blir innsett i morgen kl. 12.40 hvis delingen fortsetter som normalt:) HÅPE HÅPE HÅPE!! Nå skal legene diskutere om vi får satt inn 1 eller 2:)

Hurra!!!! Gratulerer med flott resultat! 3 er jo supert, mange å ta av;-) dette går veien skal du se<3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg håper det... Ser det er noen andre som hadde dobbelt så mange befruktede egg og likevel bare ett som overlevde...:( Får vel bare ta det som det kommer. Håper fortsatt at det finnes noe å sette inn i morgen.

Jeg håper det... Ser det er noen andre som hadde dobbelt så mange befruktede egg og likevel bare ett som overlevde...:( Får vel bare ta det som det kommer. Håper fortsatt at det finnes noe å sette inn i morgen.

Hos oss har det alltid vært sånn at de eggene som ble befruktet delte seg fint! Satser på at det er tilfelle med dine og:-)

Min er erfaring er at få egg ofte er av god kvalitet:-)

Min er erfaring er at få egg ofte er av god kvalitet:-)

Vet ikke hva som er få egg, men vi hadde 9. Av dem var 5 store og 3 ble befruktet av de 5 igjen. Nå sitter jeg og håper på at vi får inn 2 på tross av at de mener jeg er ung. Blir 31 om et par mnd.

Det var 2 egg som overlevde, ett veldig godt og ett som var litt mindre og usikker på om det ville fortsette å utvikle seg. Så da de spurte om vi ville sette inn begge 2 sa vi selvfølgelig ja!! Så nå går jeg altså med 2 egg som vi krysser alt vi har for at de klamrer seg fast!:):) Eller ihvertfall ett av de:)

Så bra du er ruger fra i dag! Lykke til med tiden fremover som jeg håper ender med en veldig langvarig rugeperiode. Krysser fingre og tær for deg og spirene! :)

Gratulerer som ruger!! Fantastisk! Rug vel:-)

Gratulerer som ruger!! Fantastisk! Rug vel:-)

Takk takk:):)

Lykke lykke til!!! Så spennende!! Gleder meg til fortsettelsen!!! Har stor tru på dette :)

Lykke lykke til!!! Så spennende!! Gleder meg til fortsettelsen!!! Har stor tru på dette :)
Takk!:) Jeg håper dette betyr at alle gode ting er 3!:)

Det var 2 egg som overlevde, ett veldig godt og ett som var litt mindre og usikker på om det ville fortsette å utvikle seg. Så da de spurte om vi ville sette inn begge 2 sa vi selvfølgelig ja!! Så nå går jeg altså med 2 egg som vi krysser alt vi har for at de klamrer seg fast!:):) Eller ihvertfall ett av de:)

Gratulerer!Håper det går bra denne gangen!Lykke til i rugeperioden:)

Back
Topp