Nervøs før uttak!

Starbucks

Forumet er livet
Selv om det er 3. gangen jeg skal inn og ha uttak så kjenner jeg meg ekstra nervøs i dag. Er kvalm og har vondt i hodet for jeg har gått og kvernet på dette i hele dag! Går bare og tenker på at jeg ikke skal få ut noen egg!! Det er like mange eggposer som sist, men da var det INGEN egg. Har 5-6 poser denne gangen også, men det betyr jo ikke at det er noe INNI posene. GAAAAH!!! JEG BLIR GAAAAAL!!!

Uff skjønner deg godt, må være fryktelig nervepirrende...men nå er det ikke lenge til du får svaret, prøv å slappe av i kveld og tenk positivt!

Krysser fingrene for at det blir mange fine egg ut denne gangen :)

Uff skjønner deg godt, må være fryktelig nervepirrende...men nå er det ikke lenge til du får svaret, prøv å slappe av i kveld og tenk positivt!

Krysser fingrene for at det blir mange fine egg ut denne gangen :)
Takk:) Kryss alt som går an å krysses!:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Masse masse lykke til :)

Lykke til!! Det SKAL være egg inni posene denne gangen!! Basta!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff skjønner det er forferdelig nervepirrende ja!! Håper alt går bra og at du får ut masse egg!! Masse lykke til!! :)

Åh, jeg skjønner hvordan det føles! Det er grusomt å gå slik å ikke vite:-( Jeg krysser alt jeg har for et godt resultat, og ønsker dere masse lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tusen takk, jenter:) Ligger her og gråter for jeg gruer meg sånn... Tror jeg må vente med soving til jeg bare besvimer av trøtthet...

Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindre:) Nå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning:)

Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindre:) Nå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning:)

Wow!!!! :D Fantastisk bra!! Dette går bra vettu!! Skriv her hvordan det går i morgen da ;) spennende vettu!! <3

Det er jo fantastisk!!!!!! Gratulerer! Nå er det din tur, jeg føler det på meg :)

Wow!!!! :D Fantastisk bra!! Dette går bra vettu!! Skriv her hvordan det går i morgen da ;) spennende vettu!! <3

Jeg lover å oppdatere både her og i dagboken min:)

Å hallo!!! Så heidundrande fantastisk!!! Gratulerer med flott resultat:-) Krysser alt jeg har for flott befruktning!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer med et supert resultat så langt! Dette går bra skal du se :). Lykke til med den spennende telefonsamtalen i morgen!

Takk, jenter:) Er superspent! Bare glad denne delen er over. Nå er vi i hvertfall ett steg videre!:)

Så jo d at d var egg den her gangen :) Gratulerer!
Yay! Og dere hadde rett alle sammen :) Nå er det bare å vente på neste fase :)

Back
Topp