Jeg er ikke imponert over kundebehandlingen. Bestilte nest for flere mnd siden og det er dårlig respons på mail. Etter litt masing er det omsider klart og de vil jeg skal betale. Jeg har litt endringer på mitt nest i forhold til bilde jeg gikk ut ifra. Ønsker et bilde av det ferdige resultatet før jeg betaler så mye penger(bestilt nest og dynetrekk). Bildet av neste får jeg ikke fordi dem ikke fyller det opp før kunden har betalt. Bilde av dynetrekket skulle jeg få men ikke fått.
Spør igjen om bilde så jeg får betalt (bilde av dynetrekket hvertfall) men da får jeg bare kontramelding om jeg tror dem lurer meg.....
Jeg føler meg jo litt dum også kjenner jeg at jeg blir utrolig skuffet av slik behandling. Jeg bestilte i januar, har vært veldig tålmodig. Det eneste jeg ønsker er et bilde av det ferdige resultatet før jeg betaler så mye peng. Er det så rart???
Spør igjen om bilde så jeg får betalt (bilde av dynetrekket hvertfall) men da får jeg bare kontramelding om jeg tror dem lurer meg.....
Jeg føler meg jo litt dum også kjenner jeg at jeg blir utrolig skuffet av slik behandling. Jeg bestilte i januar, har vært veldig tålmodig. Det eneste jeg ønsker er et bilde av det ferdige resultatet før jeg betaler så mye peng. Er det så rart???