Neris babynest-erfaringer?

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Jeg er ikke imponert over kundebehandlingen. Bestilte nest for flere mnd siden og det er dårlig respons på mail. Etter litt masing er det omsider klart og de vil jeg skal betale. Jeg har litt endringer på mitt nest i forhold til bilde jeg gikk ut ifra. Ønsker et bilde av det ferdige resultatet før jeg betaler så mye penger(bestilt nest og dynetrekk). Bildet av neste får jeg ikke fordi dem ikke fyller det opp før kunden har betalt. Bilde av dynetrekket skulle jeg få men ikke fått.
Spør igjen om bilde så jeg får betalt (bilde av dynetrekket hvertfall) men da får jeg bare kontramelding om jeg tror dem lurer meg.....
Jeg føler meg jo litt dum også kjenner jeg at jeg blir utrolig skuffet av slik behandling. Jeg bestilte i januar, har vært veldig tålmodig. Det eneste jeg ønsker er et bilde av det ferdige resultatet før jeg betaler så mye peng. Er det så rart???

Høres veldig rart ut. Er du sikker på de er seriøse? Har ingen erfaringer, men ville begynt å lure...

Jeg tenkte å bare gi blaffen i hele greia, men de har opplyst meg om at man ikke kan trekke seg. Jaja...

Jeg tenkte å bare gi blaffen i hele greia, men de har opplyst meg om at man ikke kan trekke seg. Jaja...
Hvis dette er ett firma, er man ikke beskyttet at forbrukerkjøpsloven og angrerett? Eller er det handel mellom privatpersoner?
Skjønner godt at du er skeptisk, men ser ut som om det er en grei bedrift på Facebook hvertfall.
Jeg fikk ikke bilde av mitt nest (bestilt fra hjertenest) før jeg betalte, men stolte på de gode tilbakemeldingene hun hadde fått på fb og instagram. Hadde rett, og er kjempe fornøyd :) du kan jo spørre om du kan betale via pay-pal da?

Synes det høres veldig useriøst ut. Ihvertfall at du ikke får bilde som de lovet. Ville bare purret på ny om bildet, og si du kna få bildet av nestet uten fyll da ser du ihvertfall at det er riktig farger etc.'

Har høyrt mykje positivt om dei, men at det har vore veldig mykje å gjera den siste tida.
Mulig dei har vore utsatt for feilaktige bestillingar og prøver å beskytte seg sjølv?

Man kjøper vel ikke noe man ikke har sett? :/ Det ville ikke jeg gjort hvertfall.

Vil de at du skal kjøpe får de sende bilde! Hva er det de er redd for? Er ikke noe skummelt å sende et bilde av et nest. Tror de at du skal herme og lage et likt et selv så ville du jo hatt den muligheten fra andre.

Fikk bilde av dynetrekket,men bilde av neste får man ikke da de ikke fyller det opp før kunden har betalt.... Jeg er veldig skuffet over å få spørsmål om jeg tror de lurer meg, bare fordi jeg ønsket bildet av hvertfall dynetrekket før betaling....

Fikk bilde av dynetrekket,men bilde av neste får man ikke da de ikke fyller det opp før kunden har betalt.... Jeg er veldig skuffet over å få spørsmål om jeg tror de lurer meg, bare fordi jeg ønsket bildet av hvertfall dynetrekket før betaling....
Skjønner det. Ta en spansk en og si du har blitt lurt før, så derfor ønsker du å se produktet før du betaler. Det burde ikke være så vanskelig for dem. Nestet må jo ikke være fyllt opp heller.

Å få se nest før betaling er visst vannskelig, men fått et bilde av dynetrekket. Orker ikke diskutere med dem, men syns de er ræva på kundebehandlingen sin! Satser på at jeg blir fornøyd. Men vil ikke anbefale de videre!

Ikke store bilde jeg fikk,men det er jo ganske enkelt med et dynetrekk. Nå håper jeg bare på en bekreftelse på at de sender snart siden pengene er ført over. Sendte mail og sa jeg hadde betalt i ettermiddag, så er jo ikke så lenge siden. Men har jeg ikke hørt noe til i morgen så sender jeg ny mail

Ikke store bilde jeg fikk,men det er jo ganske enkelt med et dynetrekk. Nå håper jeg bare på en bekreftelse på at de sender snart siden pengene er ført over. Sendte mail og sa jeg hadde betalt i ettermiddag, så er jo ikke så lenge siden. Men har jeg ikke hørt noe til i morgen så sender jeg ny mail
Håper du blir fornøyd med varene!:)

Wow!! For en utrolig dårlig kundebehandling, det taper de mye på..!! Kjenner jeg blir sur på dine vegne. Håper nestet er slik du så for deg når det endelig dukker opp :)

Jeg er ikke imponert over kundebehandlingen. Bestilte nest for flere mnd siden og det er dårlig respons på mail. Etter litt masing er det omsider klart og de vil jeg skal betale. Jeg har litt endringer på mitt nest i forhold til bilde jeg gikk ut ifra. Ønsker et bilde av det ferdige resultatet før jeg betaler så mye penger(bestilt nest og dynetrekk). Bildet av neste får jeg ikke fordi dem ikke fyller det opp før kunden har betalt. Bilde av dynetrekket skulle jeg få men ikke fått.
Spør igjen om bilde så jeg får betalt (bilde av dynetrekket hvertfall) men da får jeg bare kontramelding om jeg tror dem lurer meg.....
Jeg føler meg jo litt dum også kjenner jeg at jeg blir utrolig skuffet av slik behandling. Jeg bestilte i januar, har vært veldig tålmodig. Det eneste jeg ønsker er et bilde av det ferdige resultatet før jeg betaler så mye peng. Er det så rart???

Har du fått varene?? :-)

Hei.
Denne saken er nok dessverre ikke helt som det blir fremstilt her.
Vi kjenner oss ikke igjen i dette.
Det ble levert flere mnd før termin.
Det var flere grunner til forsinker bla skade i fot med påfølgende operasjon og sykemelding. Selvsagt ble kunden informert under hele prosessen.
Kunden gjorde også en forandring på sin bestilling etter at den opprinnelige bestillingen var ferdig (nytt farge ønske) som gjorde at det ble ytterligere forsinket samt kunde glemt å sende sin adresse
Vi sendte kunden flere bilder over flere dager.
Babynest fylles ikke opp for mottatt betaling fordi det har vært veldig mange som ikke betaler eller betaler først etter mange mnd og vi vil ikke ha babynest liggende hos oss.
Dessverre har vi hatt forsinkelser pga skade og operasjoner samt flytting til ny systue og det er veldig dumt. Vi har opplyst om dette flere ganger og alle får varene sine eller mulighet til avbestille.
Nå er vi heldigvis kommet i gang i nye og gode lokaler. Mange nyheter vil komme i sommer.

Denne saken er nok mye verre spør du meg! Vet om så uendelig mange som er misfornøyd med kundeservice fra Neris - meg selv inkludert!

Kjempevanskelig å få svar, og blitt lovet nestet ferdig på flere forskjellige tidspunkt, uten at det har dukket opp. Kjempeskuffet, for bestilte nestet i januar, og siste jeg hørte var at det skulle være i begynnelsen av forrige uke. Etter å ha spurt to ganger nå om det snart var ferdig, uten å få svar, har jeg til slutt måttet bestille hos noen andre.

Hvis noen er usikre på om de skal bestille fra Neris er mitt soleklare råd: Ikke gjør det!

Hei.
Denne saken er nok dessverre ikke helt som det blir fremstilt her.
Vi kjenner oss ikke igjen i dette.
Det ble levert flere mnd før termin.
Det var flere grunner til forsinker bla skade i fot med påfølgende operasjon og sykemelding. Selvsagt ble kunden informert under hele prosessen.
Kunden gjorde også en forandring på sin bestilling etter at den opprinnelige bestillingen var ferdig (nytt farge ønske) som gjorde at det ble ytterligere forsinket samt kunde glemt å sende sin adresse
Vi sendte kunden flere bilder over flere dager.
Babynest fylles ikke opp for mottatt betaling fordi det har vært veldig mange som ikke betaler eller betaler først etter mange mnd og vi vil ikke ha babynest liggende hos oss.
Dessverre har vi hatt forsinkelser pga skade og operasjoner samt flytting til ny systue og det er veldig dumt. Vi har opplyst om dette flere ganger og alle får varene sine eller mulighet til avbestille.
Nå er vi heldigvis kommet i gang i nye og gode lokaler. Mange nyheter vil komme i sommer.

Med de prisene og den populæriteten burde dere kanskje fokusere litt ekstra på kundeservice. Jeg har ikke vært i kontakt med dere selv, men har lest MASSE om deres dårlige kundeservice til flere. Det er supert at produktene er gode, men d er ikke nok for meg... Her ser jeg tydelig mangel på respekt ovenfor kundene. Flere som ikke får svar og i tillegg er dere mer frekke enn ydmyke? Jeg trenger ikke nødvendigvis å være enig i at utgangspunktet for denne historien var så ille, men deres svar overrasket meg. Hva med en beklagelse til kunden for at hun ikke følte seg ivaretatt i tillegg til å skrive deres oppfatning?! Sukk....

Back
Topp