Neris babynest-erfaringer?

Hei. Dette er standard svaret fra Neris, de kommer med unnskyldninger på unnskyldninger, når man endelig får svar på man etterlyser. Selv hadde jeg også bestilt fra Neris, med lovnader om levering i slutten av april. Det ble ikke levert noe i april, og etter utallige forsøk på å få tak i Neris, fikk jeg beskjed om at de ikke kunne levere før i mai grunnet sykdom. Når mai kom og slutten nærmet seg prøvde jeg i over en uke å få svar fra Neris om når jeg kunne forvente å få babynestet levert. Det fikk jeg ikke før jeg hadde ventet så lenge at jeg bestilte fra annen leverandør som har vært så behjelpelig med levering og kundeservice, også da kort tid før termin. Neris unnskyldning da var flytting. Jeg er veldig skuffet over Neris behandling av kundene sine, og at det er så mange med samme opplevelse. Om produktet er aldri så bra spiller ingen rolle, om man ikke får kundeservice og attpåtil trusler når man prøver å ta kontakt med klager.

Håper alle som leser denne debatten holder seg langt unna Neris design!

Dere har helt rett i at bestillinger er forsinket og ingen problemer med å forstå at folk er skuffet.
Det er ikke unnskyldning på unnskyldning at den som syr har skadet foten som måtte opereres. På krykker er det ikke lett å være effektiv. Det er mange prosesser i arbeidet som vasking, stryking, klipping, søm, pakking og levere på posten, samt svare på alle henvendelser.
Når man driver for seg selv og ikke har ansatte så blir man veldig skadelidende dessverre. Vi har vært åpen om situasjonen og gitt alle mulighet til å avbestille. Det er ikke lett å si nei så vi har tatt vann over hodet og lovet mer enn evne.
Heldigvis har fleste parten fått varene sine og er veldig fornøyd.
Til dere som føler dere oversett og ikke fått varene til rett tid så er vi veldig lei oss for det.
Nå er endelig ting på plass (systuen stod klar i natt) og nå er produksjon i gang for fullt.

Det er et sånt svar jeg liker, i stedet for å legge skylden på kundene.

Da håper jeg at Neris ikke tar vann over hodet igjen, og holder seg til avtalte bestillinger deretter :)

Mye bedre å være ærlig og rett frem enn å gå rundt grøten hvertfall. Vet også om veldig mange som er missfornøyd med servicen, og det er trist!

Back
Topp