Nekter å gi slipp ❤️ tydehjelp?

Tok blodprøve i dag, og skal tilbake på fredag. Men dei sa at de kunne hevde at dei ikkje såg om de var stigning /synking når de var så få dager i mellom?

Noken som har fått svar på blodprøve tidlig i graviditeten?
Jeg har tatt blodprøver sist jeg var gravid. Da sto hcg stille fra 5+1-5+3. Hadde bare økt fra 400-422(som i utgangspunktet er for lavt til å være i uke6) og da sa gyn at det ikke var noe håp Det viste seg jo i ettertid at det var en exu da.

Jeg har tatt mange blodprøver med 2 døgn mellomrom. Som sagt over, så skal nivået ca dobles på den tiden.
Feks med MA-en min i april, økte det bare fra 3000 og noe til 4000 og noe på 2 døgn, og da visste jeg at det var gått galt. I tillegg var det lavt ift hvor langt jeg var på vei.

Krysser fingrene for deg videre [emoji173]️

Jeg har tatt mange blodprøver med 2 døgn mellomrom. Som sagt over, så skal nivået ca dobles på den tiden.
Feks med MA-en min i april, økte det bare fra 3000 og noe til 4000 og noe på 2 døgn, og da visste jeg at det var gått galt. I tillegg var det lavt ift hvor langt jeg var på vei.

Krysser fingrene for deg videre [emoji173]️

Takk for svar! Krysser fingrene eg også! [emoji3] skal få svar på mandag om de er endring fra blodprøva i dag og den som blir tatt på fredag[emoji3][emoji3] blir ei lang veke [emoji23]

Hehe! Er vell slik alle har de i dpo tida [emoji23]

De første 3 mnd av et svangerskap har en tendens til å gå sakte uansett hva man evt venter på tror jeg [emoji14]
Det verste er nesten de cb-ene m/ ukeindikator. Jeg holder seriøst nesten på å svime av når jeg venter på de tallene [emoji23][emoji85]

De første 3 mnd av et svangerskap har en tendens til å gå sakte uansett hva man evt venter på tror jeg [emoji14]
Det verste er nesten de cb-ene m/ ukeindikator. Jeg holder seriøst nesten på å svime av når jeg venter på de tallene [emoji23][emoji85]

Haha! Min cd med ukeindikator tok 2 minutt og 50 sekund! Følte eg kunne sprunge maraton på den tida! [emoji23]

Hadde heilt glømt av kor fæl dei første 12 vekene er [emoji13] håper på å oppleve de, men grur meg [emoji23] sjølvpining [emoji38]

Haha! Min cd med ukeindikator tok 2 minutt og 50 sekund! Følte eg kunne sprunge maraton på den tida! [emoji23]

Hadde heilt glømt av kor fæl dei første 12 vekene er [emoji13] håper på å oppleve de, men grur meg [emoji23] sjølvpining [emoji38]

Haha har du tatt tiden også du! [emoji23] skal jaggu jeg også gjøre når jeg tar den siste på fredag [emoji38]

Håper jeg også at du får [emoji3] (og meg selv så klart [emoji28])

Det timeglasset.. aah. Så står man å unnskylder og bortforklarer resultatet før det har kommet [emoji28] "blir ikke skuffa om det står 1-2. Jeg er jo egentlig innenfor det selvom testene er blitt supersterke.. neida. Skuffa blir jeg ikke, er jo garantert at jeg får 1-2 da jeg er 3+6... 2-3!!!yes, visste det!!!" -Skvirevippen 3+6 kl 05.30.

Haha har du tatt tiden også du! [emoji23] skal jaggu jeg også gjøre når jeg tar den siste på fredag [emoji38]

Håper jeg også at du får [emoji3] (og meg selv så klart [emoji28])
Haha, ja[emoji23] sto i bruksanvisningen at svaret skulle komme opp før 3 minutt, så eg tok på nedtelling, var 10 sekund igjen når timeglasset sluttet å snurre [emoji23]

Det timeglasset.. aah. Så står man å unnskylder og bortforklarer resultatet før det har kommet [emoji28] "blir ikke skuffa om det står 1-2. Jeg er jo egentlig innenfor det selvom testene er blitt supersterke.. neida. Skuffa blir jeg ikke, er jo garantert at jeg får 1-2 da jeg er 3+6... 2-3!!!yes, visste det!!!" -Skvirevippen 3+6 kl 05.30.
Haha [emoji38][emoji1362]
(Jeg er mer den som dør innvendig viss ikke ønsket resultat kommer opp for da er det som regel ikke liv laga hos meg[emoji20])

Haha, ja[emoji23] sto i bruksanvisningen at svaret skulle komme opp før 3 minutt, så eg tok på nedtelling, var 10 sekund igjen når timeglasset sluttet å snurre [emoji23]
Åja! Har ikke lest så langt på bruksanvisningen jeg [emoji38]

Samme her, jeg har aldri tatt en sånn før, så jeg satt og prøvde å roe meg ned og sa til mannen før jeg skulle ta den at kanskje de 7 positive testene jeg hadde tatt bare var en feil, og at det helt sikkert ikke kom til å stå noe på ClearBluen, men at det måtte være greit det også - og etter 2.5 min (tok tida :P) så kom det opp 1-2 uker.

Haha [emoji38][emoji1362]
(Jeg er mer den som dør innvendig viss ikke ønsket resultat kommer opp for da er det som regel ikke liv laga hos meg[emoji20])

Åja! Har ikke lest så langt på bruksanvisningen jeg [emoji38]
Måtte lese og gjere de rett i håp om større sjanse for positiv [emoji23][emoji87]

Back
Topp