Nekter å gi slipp ❤️ tydehjelp?

regnbue

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Som noken av dokke veit, så fekk eg positiv test, så svak positiv så negativ, eg testet kun på strimler, hadde kun de.
Fekk litt blødning og tenkte sa.
Puppane blei ømme og no i kveld måtte eg berre ta en test til, kva trur du? Fortsatt håp?

fd4e600d0b046d3bcd8167499ccdd6d1.jpg
 
Testen ser positiv ut og det er på kvelden når HCG er lavest.. Blødde du mye?
 
Ser veldig godt strek der ja :) har du vært hos legen å tatt blodprøve for å se om HCG øker??
 
Det er jo positiv, men det er jo ikke godt å vite om den er det fordi du er eller akkurat har vært gravid. Det lureste ville nok være å ta blodprøver hos legen for å se om hcg stiger eller synker. Krysser fingrene for deg!!
 
Reise på ferie på fredag!! Får ringe legen i morga og høre om eg kan komme inn på dagen for å ta blodprøve
 
Det er jo strek! :happy:
Eneste måten å finne ut om det er "rester" etter svangerskap eller om du er gravid, er å måle hcg.
Ring legen og få målt i morgen og før du reiser :Heartred
 
Håper håper enda! Kan de ha vør sen festeblødning? Eller berre ei blødning?

Tatt med morgon/natt urin [emoji23][emoji23]
a964d8c72338b6554d2c6c66eade142e.jpg
 
Dette er jo veldig individuelt og sånn, men venninna mi ble gravid i Januar, hun trodde PP var gått i vasken fordi hun fikk blødning, og sjekket dermed ikke. Hun sa at blødningen var som en mens, og derfor tenkte hun ikke mer over det, før hun plutselig ble så dårlig noen uker senere på fest.

Det kan jo ha vært festeblødning, eller bare en blødning? Jeg krysser iallefall fingrene mine for deg! :)
 
Håper håper enda! Kan de ha vør sen festeblødning? Eller berre ei blødning?

Tatt med morgon/natt urin [emoji23][emoji23]
a964d8c72338b6554d2c6c66eade142e.jpg
Denne tilsier jo bare på en måte at du har hcg i kroppen. Og at det ligger mellom 10 og 200 (1-2 på ukeindikator reagerer på 25-200, men noen ganger under 25 og). Når fikk du positiv test første gang og hvordan så den ut?
Det eneste som kan svare ordentlig på hva som skjer er blodprøver og en evt ul, kommer an på hvor langt du er på vei.
Krysser alt jeg har for at det fortsatt er noe under utvikling hos deg [emoji7]
 
Denne tilsier jo bare på en måte at du har hcg i kroppen. Og at det ligger mellom 10 og 200 (1-2 på ukeindikator reagerer på 25-200, men noen ganger under 25 og). Når fikk du positiv test første gang og hvordan så den ut?
Det eneste som kan svare ordentlig på hva som skjer er blodprøver og en evt ul, kommer an på hvor langt du er på vei.
Krysser alt jeg har for at det fortsatt er noe under utvikling hos deg [emoji7]

Fredag fekk eg første positive test, svak den også, desverre ingen bilder men den var av annen sort også [emoji6] får håpe legekontoret har tida til meg i dag [emoji3]
 
Ser det godt.
Eneste måten å vite om det er rester eller ikke er to blodprøver med helst to-tre dagers mellomrom. Om du får til idag og fredag før du drar får du det til. Hør før de lager rekvisisjonen om du kan få svarer selv. Det som analyseres på fürst kan du det, men det må skrives op rekvisisjonen når den lages (ikke for hånd etterpå) og så må mobilnr ditt registreres i tilknytning til den samt at du skal ha med deg en liten klistrelapp fra rekvisisjonen. Så får du kode og en link på sms når analysen er ferdig...
 
Tok blodprøve i dag, og skal tilbake på fredag. Men dei sa at de kunne hevde at dei ikkje såg om de var stigning /synking når de var så få dager i mellom?

Noken som har fått svar på blodprøve tidlig i graviditeten?
 
Back
Topp