Nekter å finne frem gravidklærne.

Hvor handler folk klær?
Jeg tenkte å vente til januarsalget til h&m og evt andre nettsider :D
 
Hvor handler folk klær?
Jeg tenkte å vente til januarsalget til h&m og evt andre nettsider :D
Denne gangen tenkte jeg å handle på Mamalicious og bonprix:) tidligere har jeg handlet på h&m, kommer nok til å kjøpe noe der også denne gangen - men skal være mye flinkere til å prøve klærne først,da det kan være variasjoner i størrelsene:p
 
Fant en pose med gravidklær i dag - hadde visst kastet/gitt bort ganske mye:rolleyes: men kosebuksa var der, så den er på! Men skal brukes bare hjemme foreløpig:p
 
Må nok vurdere å gå over til mammaklær snart magen er så oppblåst og alt som strammer gjør meg kvalm
 
Jeg går allerde med Leggings, singlet og store gensere. Ser ikke for meg at det blir noen utskifting i tøyet med det første
 
Hvor handler folk klær?
Jeg tenkte å vente til januarsalget til h&m og evt andre nettsider :D

Zalando har en del fint. Ellers mamalichous eller hvordan d skrives. Fikk pakke fra zalando i går, men rakk ikke pakke den opp, skal prøve på klærne i dag etter jeg har sovet etter nattevakt.
 
Jeg skulle ta på meg en strømpebukse i dag tidlig, og den klemte så ubehagelig at jeg måtte grave litt i skuffen og finne fram gravidstrømpebukse fra sist. Det var helt ubeskrivelig mye deiligere med en som ikke var stram :D Selv om den sklir litt ned foreløpig, men det får jeg leve med :p
 
Back
Topp