Nekter å finne frem gravidklærne.

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Men nå begynner jeg å lure på om jeg må finne dem frem ganske snart allikevel. Er så oppblåst og føles ubehagelig når jeg går med høytlivsbukse - kan føles ubehagelig når jeg ikke er gravid og det altså. Men nå blir jeg jo redd for om det ikke er så bra for den lille at jeg går i trange buksero_O

Når begynte du å gå i gravidklær eller når tenker du å begynne?:)
 
Men nå begynner jeg å lure på om jeg må finne dem frem ganske snart allikevel. Er så oppblåst og føles ubehagelig når jeg går med høytlivsbukse - kan føles ubehagelig når jeg ikke er gravid og det altså. Men nå blir jeg jo redd for om det ikke er så bra for den lille at jeg går i trange buksero_O

Når begynte du å gå i gravidklær eller når tenker du å begynne?:)
Aldri blir slakkebukser og skjørt og strømpebukse fremover
 
Alle mine bukser har stretch, så tror det skal gå greit en stund til. I tillegg er de i forskjellige størrelser, så når de minste blir for trange så får jeg bare hoppe opp :p

Men ullundertøyet mitt strammer "feil" over magen, så vet ikke hvor lenge den får henge med :eek:
 
Alle mine bukser har stretch, så tror det skal gå greit en stund til. I tillegg er de i forskjellige størrelser, så når de minste blir for trange så får jeg bare hoppe opp :p

Men ullundertøyet mitt strammer "feil" over magen, så vet ikke hvor lenge den får henge med :eek:
Har heldigvis noen bukser med stretch, men vil jo prøve å skjule magen lengst mulig- eller til vi skal annonsere det da:)
 
Du trenger ihvertfall ikke beskymret deg over trange klær første trimester. Det kan ikke skade fosteret da det er lite og har god plass enn så lenge ;)
 
Men nå begynner jeg å lure på om jeg må finne dem frem ganske snart allikevel. Er så oppblåst og føles ubehagelig når jeg går med høytlivsbukse - kan føles ubehagelig når jeg ikke er gravid og det altså. Men nå blir jeg jo redd for om det ikke er så bra for den lille at jeg går i trange buksero_O

Når begynte du å gå i gravidklær eller når tenker du å begynne?:)

Merker selv at det begynner å bli ubehagelig og stramt.
Tror jeg skal kjøpe meg tightser som jeg kan bruke litt fremover.
Synes det er tidlig :eek:
 
Du trenger ihvertfall ikke beskymret deg over trange klær første trimester. Det kan ikke skade fosteret da det er lite og har god plass enn så lenge ;)
Skjønner egentlig det, men siden det er ubehagelig til meg så blir jeg ikke å bruke disse buksene så veldig lenge:p
 
Veldig tidlig:facepalm: håper det jevner seg litt etterhvert ihvertfall :hilarious:
Jeg kler virkelig ikke tightser,så jeg må finne på noe annet lurt:hilarious:
Vi får bare håpe :D
Ikke mitt favorittplagg, men behagelig når man er gravid synes jeg :p
 
Brukte gravid bukse igår og det var deilig! Idag hadde jeg en stram dongeri bukse. Og knappen røk.... den er helt ny. Så magen er der. :eek: går i koseklær hjemme,men merket jeg var mye mindre kvalm med gravidklær. Men føles nok bedre å bruke de etter TUL
 
Har tatt frem 2 gravidbukser, ikke over the bump men med strikk i sidene. Nydelig. Blir ikke noe annet på 1 års tid tenker jeg ;):nailbiting:
 
Jeg merker overhode ingen endring på magen ennå, jeg :shy:
 
Driver å vasker gravidklærne mine fra sist nå :happy090
Mest luft, men veldig ubehagelig med "vanlige" klær. Heldigvis bruker jeg uniform på jobb, så ikke noe problem der. Kjøpt noen gravid tightser på nettet og som jeg venter på. Blir gjerne å kjøpe noen tjukke lange gensrer til. :smiley-bounce012
 
Back
Topp