Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffTakk for støtten! Ser ut til at vi er flere her, ja. Dessverre... Jeg tror nok dette går filleveien. Blør mer og mer, og har menssmerter i tillegg. Testen jeg tok i uke 3+5 har ikke blitt sterkere nå. Får komme meg en tur til legen i morgen :-/ Spørs om ikke jeg må prøve på en august-baby istedenfor :-(
Huff da! Det var kjedelige nyheterTakk for støtten! Jeg skal til legen i formiddag og håper på å få målt hcg for å få bekreftet hvordan det har gått. Likevel et jeg temmelig sikker på at det er avsluttet nå, jeg blør mer og mer og har menssmerter i både rygg og mage.
Håper at den neste sitter raskt! ❤
Så utrolig trist ❤ Det blir nok godt å få et svar hos legen. Masse lykke til neste pp ❤Takk for støtten! Jeg skal til legen i formiddag og håper på å få målt hcg for å få bekreftet hvordan det har gått. Likevel et jeg temmelig sikker på at det er avsluttet nå, jeg blør mer og mer og har menssmerter i både rygg og mage.
Håper at den neste sitter raskt! ❤
Så trist å høre!Nå har jeg vært hos legen og nå er det ikke mer å gjøre enn å vente til blødningen stopper og prøve igjen.
Jeg satser på en nydelig juli eller august baby, også ønsker jeg dere all lykke videre med deres mai-babyer![]()