Neineineinei...

Kmille

Forelsket i forumet
Jeg har begynt å blø... Blødde aldri noe i de to forrige svangerskapene mine. Omtrent som starten på menstruasjonen. Håper lille spire klarer seg! 4+5 idag
 
Nei nei :( Krysser fingrene for deg!
 
Krysser fingre :Heartbigred
 
Ser ut som vi er mange som opplever dette. Hvilken vei det går er det ingen som vet..
Du får få målt crp og stigning for å sjekke at alt er bra :)
 
Takk for støtten! Ser ut til at vi er flere her, ja. Dessverre... Jeg tror nok dette går filleveien. Blør mer og mer, og har menssmerter i tillegg. Testen jeg tok i uke 3+5 har ikke blitt sterkere nå. Får komme meg en tur til legen i morgen :-/ Spørs om ikke jeg må prøve på en august-baby istedenfor :-(
 
Takk for støtten! Ser ut til at vi er flere her, ja. Dessverre... Jeg tror nok dette går filleveien. Blør mer og mer, og har menssmerter i tillegg. Testen jeg tok i uke 3+5 har ikke blitt sterkere nå. Får komme meg en tur til legen i morgen :-/ Spørs om ikke jeg må prøve på en august-baby istedenfor :-(
Uff :( jeg mista i mai og ble gravid med en gang igjen så kanskje du får juli baby isteden evt:)
 
Takk for støtten! Jeg skal til legen i formiddag og håper på å få målt hcg for å få bekreftet hvordan det har gått. Likevel et jeg temmelig sikker på at det er avsluttet nå, jeg blør mer og mer og har menssmerter i både rygg og mage.

Håper at den neste sitter raskt! ❤
 
Takk for støtten! Jeg skal til legen i formiddag og håper på å få målt hcg for å få bekreftet hvordan det har gått. Likevel et jeg temmelig sikker på at det er avsluttet nå, jeg blør mer og mer og har menssmerter i både rygg og mage.

Håper at den neste sitter raskt! ❤
Huff da! Det var kjedelige nyheter :(
 
Takk for støtten! Jeg skal til legen i formiddag og håper på å få målt hcg for å få bekreftet hvordan det har gått. Likevel et jeg temmelig sikker på at det er avsluttet nå, jeg blør mer og mer og har menssmerter i både rygg og mage.

Håper at den neste sitter raskt! ❤
Så utrolig trist ❤ Det blir nok godt å få et svar hos legen. Masse lykke til neste pp ❤
 
Nå har jeg vært hos legen og nå er det ikke mer å gjøre enn å vente til blødningen stopper og prøve igjen.

Jeg satser på en nydelig juli eller august baby, også ønsker jeg dere all lykke videre med deres mai-babyer :)
 
Nå har jeg vært hos legen og nå er det ikke mer å gjøre enn å vente til blødningen stopper og prøve igjen.

Jeg satser på en nydelig juli eller august baby, også ønsker jeg dere all lykke videre med deres mai-babyer :)
Så trist å høre! :(
Får håpe den sitter igjen fort og blir der :) du får ha masse lykke til :)
 
Back
Topp