Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var innvendig. Syntes bare det var rart at det skulle komme såpass mye, og det over ett døgn etter ULen... men du har jo rett i at det er vanlig og ikke trenger å være skummelt! TakkDet er veldig vanlig med litt blødninger i svangerskapet, så det trenger ikke være noe skummelt. Tok du innvendig UL? Slimhinnene blir veldig skjøre og lettblødende i svangerskapet, så det kan jo helt sikkert være derfor.
Takk for oppmuntring. Håperhåperhåper jeg tilhører den tredelen og at lillehjertet banker i vei der inne fortsatt. Sukk, dette er en berg-og-dalbane, det er sikkert og visst.Var ei som fortalte meg at 1/3 blør en eller flere ganger i løpet av svangerskapet uten at det er noe galt
Gutt november 2012
Termin 17. Januar
![]()
Sattser på at det bare er en uskyldig liten blødnigTakk for oppmuntring. Håperhåperhåper jeg tilhører den tredelen og at lillehjertet banker i vei der inne fortsatt. Sukk, dette er en berg-og-dalbane, det er sikkert og visst.
So far, so good. Ingenting i natt. Puuuh. Håper det fortsatt er mulig at ting er som de skal! Var forberedt på litt brun spotting etter UL, men ikke så mye at det skulle dryppe ned i skåla!Sattser på at det bare er en uskyldig liten blødnig
Blør du enda?
Gutt november 2012
Termin 17. Januar
![]()
Tusen takk! Så godt at UL viste at alt var fint hos deg! Alltid hyggelig med sånne gode nyheter.Jeg har spottet litt i noen dager, og fikk en såkalt styrtblødning på tirsdag. Ultralyd i går viste at fosteret lever i beste velgående, og at ingenting så galt ut noe sted. Fikk beskjed om at blødninger er veldig vanlig, og at det ikke trenger å bety at noe er galt. Om du ikke har smerter ville jeg prøvd å slappe av og se det litt an. Vet at det er helt ekstremt vanskelig, men... Prøv
Om du er veldig bekymret så ville jeg fått en ny ultralyd når du kommer hjem.
Lykke til!![]()
Ja, blir bra å få snakka med legen. Så hjertens enig med deg, synes vi fortjener at det går bra nå! :-/Er sikkert fra invendig ul som er grunnen, ring legen når du kommer hjem ja, så slipper du a bekymre deg,vist blødningen fortsetter ville jeg ha bedt om sykmelding og tatt det helt med ro
Husk at vi skulle ikke ha mere uflax vi, skal komme oss helt til januarkrysser fingrene
![]()
Vi kan ikke slette innlegg bare redigere*slette* sorry, klarte å poste to like på rappen (og har ikke funnet ut hvordan jeg sletter innlegg på mobilen)
Ok, takk for info!Vi kan ikke slette innlegg bare redigere![]()
Takk for positiv holdning, det gjør godt nå!Det er mye mulig det kan være ultralyden. Ikke bekymre deg og snakk med legen når du kommer hjem igjendette skal gå bra
![]()
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Tusen takk for oppmuntrende ord! Godt at alt var fint hos deg!Krysser fingrene for deg. Jeg har vært igjennom det samme 2 ganger på en uke. Var sikker på SA, men det vardet altså ikke. UL viste hvor blødningen kom fra, og gyn sa jeg ikke måtte få sjokk om det skjedde igjen. Noen blør bare. Så lenge en ikke har smerter i tillegg kunne en ta det helt med ro. Men ta deg en tur på UL når du får muligheten. Jeg har en god følelse for at det har gått bra med deg
Foreløpig termin 12.01.15
Tusen takk for oppmuntrende ord! Godt at alt var fint hos deg!Liker ikke at disse småblødningene ikke gir seg. Men som du sier så er jeg kanskje bare en av dem som blør lett... og har ingen uvanlige smerter så langt, heldigvis. Har faktisk fått ordna meg med ny UL allerede på mandag, hurra! Så prøver å senke skuldrene litt. Blir bra å få sjekka det opp da.