Nei nei nei!

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Pokker :(
Trodde jeg skulle være heldig denne gangen å slippe de dumme bekken plagene..
Men nå flere ganger i dag har foten min svikta meg :o
Æsj altså.. Håper det bare er fordi jeg har sovet rart i natt!

Men det er nå hvertfall ett tegn på st ting med småen går som det skal :p

Håpe det går over, og bare er noe annet tull som plager deg i dag:P

Jeg hadde ikke bekkenplager i sist svangerskap, men fikk meg en smell under fødsel...Gikk litt fort etc så plaget i etterkant av fødsel. Kjenner det tidvis ja. Korsrygg og bekken. Må kontakte kiropraktoren min igjen ja.
Noe han forøvrig sa jeg skulle gjøre når jeg ble gravid igjen.

Håpe det går over, og bare er noe annet tull som plager deg i dag:P

Jeg hadde ikke bekkenplager i sist svangerskap, men fikk meg en smell under fødsel...Gikk litt fort etc så plaget i etterkant av fødsel. Kjenner det tidvis ja. Korsrygg og bekken. Må kontakte kiropraktoren min igjen ja.
Noe han forøvrig sa jeg skulle gjøre når jeg ble gravid igjen.
Hehe det er ikke så lett å huske på alt med engang :)

Jeg hadde problemer med 1 også men ble ikke tatt på alvor. Det endte med dobbelsidig bekkenlåsning i 2 svangerskap å fullt sykemeldt fra uke 21..

Men da merka jeg det allerede før testen slo ut.

Jeg har time hos legen om 2 uker igjen så jeg får mase på han om å få henvisning til fysio å selv beggynne å gå til kiro vis det er låst igjen..

Dagene blir veldi lange hvertfall vis jeg skal gå hjemme så lenge som sist :/

Hehe det er ikke så lett å huske på alt med engang :)

Jeg hadde problemer med 1 også men ble ikke tatt på alvor. Det endte med dobbelsidig bekkenlåsning i 2 svangerskap å fullt sykemeldt fra uke 21..

Men da merka jeg det allerede før testen slo ut.

Jeg har time hos legen om 2 uker igjen så jeg får mase på han om å få henvisning til fysio å selv beggynne å gå til kiro vis det er låst igjen..

Dagene blir veldi lange hvertfall vis jeg skal gå hjemme så lenge som sist :/

Nope, skal noe til det altså. Får ta å ringe rett over påske:)

Mhm, ser den. Kan lett bli lange dager da. Mhm, ta det opp med legen.

Jeg må bare holde meg i sjakk! Må tjene opp til foreldrepenger nemlig:P

Oj ja der er det vel å noe ja :) hvor lenge har du det da? :) rekker du jobbe 6 mnd?

Den går ut 22juli. Visste ikke når vi skulle få barnehageplass. Fått nå rett etter påske. Mulig for ekstra da, men spørs om det blir nok;)

Back
Topp