Nei-mat som gravid

Appetina fra Arla, som er den på glass, er pasteurisert. Grunnen til at de anbefaler at man bør spise den ferskest mulig er pga mulig Listeria-smitte.
 
Du kan spise den de kaller salatost på sånn blå kartong også-sniker- så lenge den ikke har vært åpen lenge :) har hatt oliven- og fetadille hele svangerskapet [emoji6]
 
Jeg har spist fetaost to dager på rad! [emoji17][emoji17][emoji17] Har ikke tenkt over at det er fetaost i salaten jeg spiser på jobb innimellom. Hvor farlig er det?[emoji17][emoji17][emoji17]
Det går bra så lenge den er fersk :)
 
Noen som har peiling på rogn fra fisk? Jeg elsker det! Spesielt fersk (men kokt da) og trodde jeg kunne spise dette. Men min søster mente det ikke var bra [emoji30] Noen andre som vet?
 
Noen som har peiling på rogn fra fisk? Jeg elsker det! Spesielt fersk (men kokt da) og trodde jeg kunne spise dette. Men min søster mente det ikke var bra [emoji30] Noen andre som vet?
Mener rogn skal være greit, men levra bør en holde seg unna.
 
Jeg eeeeeelsker spekeskinke så det merker jeg. Men mannen lagde pizza med stekt spekeskinke på i går :love7naaaaam
 
Jeg har spist fetaost to dager på rad! [emoji17][emoji17][emoji17] Har ikke tenkt over at det er fetaost i salaten jeg spiser på jobb innimellom. Hvor farlig er det?[emoji17][emoji17][emoji17]

Fetaost fra glass er vel ikke farlig!? Står det på melk.no
 
Jeg fikk servert salami på sykehuset og beskjed om at jeg kunne spise. Så jeg har spist med både nummer 1 og nå jeg. Gilde sin tror jeg er kokt også, så den er trygg har jeg fått beskjed om[emoji4]
 
Hmm... jeg har spist fetaost fra salatbaren på jobb... det var kanskje ikke så smart det da[emoji15]
Sannsynligheten for at de bruker upasteurisert og heller ikke konservert fetaost i en norsk bedrift er mikroskopisk, med mindre du jobber ved en liten bedrift som kun skaffer lokale varer.
 
Sannsynligheten for at de bruker upasteurisert og heller ikke konservert fetaost i en norsk bedrift er mikroskopisk, med mindre du jobber ved en liten bedrift som kun skaffer lokale varer.

Nei vil tro St.Olavs ikke bruker penger på lokal mat[emoji23]
 
Back
Topp