Nei- Maat

Snilje_

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Har jo vært utrolig dårlig i det siste, og matlysten på bånn :/ Å det eneste som virkelig frister er, focaccia brød med brei,spekeskinle, rucolla og aioli!!! :p noen andre så har det slik, lyst på det man ikke kan spise? :p

Du kan spise brie på tube fra kavli:) Jeg har lyst på salami og fårepølse hver dag. Nå har sønnen min fått dilla på fårepølse og vil ha det på skiva til frokost. Denne skiva må jeg smøre, og det er en prøvelse uten like!! Hadde med meg spekemat på føden sist gang:P

Salami ha vært godt ;).
Har løst på sushi også, men får meg ikke til å spise det selv om e er ja mat :o

Ja har veeeeeeldigt lyst på fårepølse av alle ting :-D

Savner spekemat.. :( :P men mange brie oster er jo fra pasteurisert melk? Kan de spises? :P lyst på det og!

Viste ikke om brie på tube jeg, er den god da? ;) åååh, vossafår med majones og agurk!! Huff :p

Du kan spise brie på tube fra kavli:) Jeg har lyst på salami og fårepølse hver dag. Nå har sønnen min fått dilla på fårepølse og vil ha det på skiva til frokost. Denne skiva må jeg smøre, og det er en prøvelse uten like!! Hadde med meg spekemat på føden sist gang:P
Den tube-brie må jeg også sjekke ut:-) på ritz med paprika, så blir jo det super kveldssnacks!!

Viste ikke om brie på tube jeg, er den god da? ;) åååh, vossafår med majones og agurk!! Huff :p
Den tube-brie må jeg også sjekke ut:-) på ritz med paprika, så blir jo det super kveldssnacks!!
Jeg synes den var god:) Et veldig bra alternativ i alle fall. De har blåmugg på tube og. Den funka, men var ikke like god som brien på tube. Tror jeg kjøpte på Rema1000:)

Det var noen som sa at hvis man kjøpte salami og fårepølse og la den i frysern. Så kunne man spise den etterpå? er det sant? :) i såfall blir jeg veldig gla :P

Det var noen som sa at hvis man kjøpte salami og fårepølse og la den i frysern. Så kunne man spise den etterpå? er det sant? :) i såfall blir jeg veldig gla :P
Toxoplasmose bakterier dør når de fryses....Men ikke listeriaen. Så det er ikke trygt å spise etter frysing....

Jeg har også dårlig matlyst, og noe av de jeg har aller mest lyst på er ferskt brød med salami. Sett at noen sier det er ok med gilde sin, men jeg får meg ikke til å røre det. Gleder meg til ei skiva salami etter fødselen :D

Jeg gleder meg til et ferskt rundstykke med smør, salami og agurk! :) det skal jeg ha på sykehuset når jeg har født:p noen får komme med det til meg når jeg har født!! :)

Jeg skal ha med spekeskinke på føden! Spekeskinke på loff, med alt for mye smør og agurk.

Jeg gleder meg til et ferskt rundstykke med smør, salami og agurk! :) det skal jeg ha på sykehuset når jeg har født:p noen får komme med det til meg når jeg har født!! :)

Egentlig rart d ikke er "fast føde" på fødestua ;). Er jo maaange som vil ha d rett etterpå:).
Jeg bruker jo nesten aldri å spise salami men nå når jeg har vært så kvalm så har jo selvfølgelig salami vært veldig godt å salt pållegg ;).
Men får nesten vente jha :p

Jeg er en av de fæle gravide og spiser akkurat det jeg vil :o jeg liker ikke alle disse rare ostene, salami spiser jeg lite av til vanlig men om jeg får lyst på det så spiser jeg det. I jula spiste jeg fenalår.
Men jeg passer på at alt er nyåpna og ikke har ligget i romtemp.
Det er svææært få som blir smittet av listeria eller toxoplasmose her i norge via maten. Dette er tredje barnet mitt, og har gjort det samme begge de to forrige svangerskapene.

Noen vil sikkert rekke fingern mot meg å si fy, men til og med legen vår på jobb som er gravid spiste fenalår i jula.

Egentlig rart d ikke er "fast føde" på fødestua ;). Er jo maaange som vil ha d rett etterpå:).
Jeg bruker jo nesten aldri å spise salami men nå når jeg har vært så kvalm så har jo selvfølgelig salami vært veldig godt å salt pållegg ;).
Men får nesten vente jha :p
Jeg fikk servert skive til frokost før fødselen, og fikk skive på fødestuen etter fødselen før vi ble flyttet til barselhotell:-) ikke med spekemat da men... :P

Back
Topp