Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tube-brie må jeg også sjekke utDu kan spise brie på tube fra kavliJeg har lyst på salami og fårepølse hver dag. Nå har sønnen min fått dilla på fårepølse og vil ha det på skiva til frokost. Denne skiva må jeg smøre, og det er en prøvelse uten like!! Hadde med meg spekemat på føden sist gang
![]()
Viste ikke om brie på tube jeg, er den god da?åååh, vossafår med majones og agurk!! Huff
![]()
Jeg synes den var godDen tube-brie må jeg også sjekke utpå ritz med paprika, så blir jo det super kveldssnacks!!
Du kan spise brie på tube fra kavliJeg har lyst på salami og fårepølse hver dag. Nå har sønnen min fått dilla på fårepølse og vil ha det på skiva til frokost. Denne skiva må jeg smøre, og det er en prøvelse uten like!! Hadde med meg spekemat på føden sist gang
![]()
Det var noen som sa at hvis man kjøpte salami og fårepølse og la den i frysern. Så kunne man spise den etterpå? er det sant?i såfall blir jeg veldig gla
![]()
Toxoplasmose bakterier dør når de fryses....Men ikke listeriaen. Så det er ikke trygt å spise etter frysing....Det var noen som sa at hvis man kjøpte salami og fårepølse og la den i frysern. Så kunne man spise den etterpå? er det sant?i såfall blir jeg veldig gla
![]()
Servelat er vel kokt pølse, så det skal vel være trygtHvordan er det egentlig med servelat?![]()
Jeg gleder meg til et ferskt rundstykke med smør, salami og agurk!det skal jeg ha på sykehuset når jeg har født
noen får komme med det til meg når jeg har født!!
![]()
Jeg fikk servert skive til frokost før fødselen, og fikk skive på fødestuen etter fødselen før vi ble flyttet til barselhotellEgentlig rart d ikke er "fast føde" på fødestua. Er jo maaange som vil ha d rett etterpå
.
Jeg bruker jo nesten aldri å spise salami men nå når jeg har vært så kvalm så har jo selvfølgelig salami vært veldig godt å salt pållegg.
Men får nesten vente jha![]()