nei korr artig da...

Runs4chocolate

Glad i forumet
Januarskatter 2015
nå som kvalmen endelig hadde gitt seg så skal man altså få halsbrann allerede !!!! 3 kvelden på rad :( forrige gang var jeg aldri kvalm, hadde ikke omgangssjuken engang og halsbrann hadde jeg kun de 3 siste ukene.... enda jeg levde på appelsinjuice haha.

satser på at det er noe jeg spiser som gjør det.... må bare finne ut av hva

Noen gode råd? sånn utenom Nyco og Samarin da de har pleid å gjøre det værre ?? og gaviscon da... som smaker yuk

Activia youhgurten funker mot halsbrann har jeg fått fortalt :)

Jeg hadde lovehearts på nattborde sist, funket bra!:-) men nå var jeg en av de som kun plagdes litt de siste ukene

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

lovehearts har jeg hørt om før ja, yoghurten hmmmm får handle litt i morra :) takk

Melk er jo også basisk og skal være syrenøytraliserende.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Leste ein plass at å blande 3-4 ss med yoghurt eller kulturmelk med vanlig melk kan vær med å hjelpe mot halsbrann. Ikke prøvd det selv da jeg ikke har slitt med halsbrann så langt i svangerskapet:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Halsbrannen har slått inn hos meg også i dag, på vei til hytta. Heldigvis hadde de lovehearts på bensinstasjonen. Må nok innom apoteket i morgen og kjøpe novaluzid/Link/gaviscon. Hadde ikke trodd jeg skulle få det så tidlig. Er 8+3. Hadde mye halsbrann forrige gang også, men husker ikke hvor tidlig det startet. Men hadde det helt til slutten da jeg først fikk det.

Jeg brukte lovehearts under forrige svangerskap og det fungerer kjempe bra

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Melk, yoghurt, novalucid. Ta vare på deg selv, hilsen en som har fått magesår av halsbrann/sure oppstøt og det er helt forferdelig...unner ingen å ha det så vondt:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp