Negler på baby

Sniker fra september -15. Ikke riv, heller bit. Da kjenner du med tunga di hvor hud og negler er. Evt klipp med negel saks for babyer. River du kan du lett rive forlangt og treffe huden. Neglene er så myke nå som de har liggi flere mnd i vann.

Frøkna mi kom ut med alle jenters drøm; lange og sterke negler. Så ikke ut i ansiktet etter 2 dager, så tok saksen. Klipper når hun sover, og det går kjempe fint. Legger en finger inni hånda hennes så hun holder rundt den, og da får jeg god kontroll på fingrene når jeg klipper.

Frøkna mi kom ut med alle jenters drøm; lange og sterke negler. Så ikke ut i ansiktet etter 2 dager, så tok saksen. Klipper når hun sover, og det går kjempe fint. Legger en finger inni hånda hennes så hun holder rundt den, og da får jeg god kontroll på fingrene når jeg klipper.
Takk for klippetips :) herlig med lange negler men ikke når de klorer seg selv :/

Har brukt neglesaks, har gått fint. Tar det på stellebordet. Får ho til å holde rundt fingen min. Første gang klippa eg litt langt inn på tommelen så ho fekk eit lite sår.

Har brukt neglesaks, har gått fint. Tar det på stellebordet. Får ho til å holde rundt fingen min. Første gang klippa eg litt langt inn på tommelen så ho fekk eit lite sår.
Har faktisk mannet meg opp og klippet neglene hans noen ganger nå. Tar det når han sover for jeg er ikke helt trygg på all veivingen, men det funker bra :)

Back
Topp