Tørr ikke klippe neglene hans enda for de er så myke og tett oppå fingrene, og de beveger seg hele tiden. Har noen noe tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mente det ikke var annbefalt og klippe små babyers negler med saks?
Jeg ble også anbefalt med forrige å heller bite enn å klippe, ihvertfall de første ukene.Mente det ikke var annbefalt og klippe små babyers negler med saks?
Men at de burde rives eller bites.. Unngå skarpe kanter.
Lettere sagt enn gjort
Prøver å se for meg hvordan du gnir de mot underarmen din, men klarer ikke helt å se det for meg? Gnir du fingertuppene eller flaten på neglen?Fikk tips på barsel om å gni neglene mot min underarm for å file/flise de opp.
Men jeg har klippet neglene til Nicklas, da han hele tiden prøver å putte figurene i munnen, og ender opp med å klore seg selv I ansiktet
Takk for masse svar har sånn kit fra apoteket, men har også hørt at man skal vente til neglene blir hardere før man bruker saks. Jeg har pleid å rive når jeg kan, men de fliser seg ikke alltid opp, og nå klorer han både seg selv og meg. Verste er når han setter neglene i brystvorta
Har prøvd å bite, og det er vel det beste, men er fortsatt redd for å bite av han fingeren hehe tok to fingre i går og så turte jeg ikke mer. Ordentlig pyse merker jeg
Jeg har glassfil så da skal jeg gjøre ett forsøkGlassfil er å anbefale eller sånn bitteliten neglklipper (ikke saks). Og det beste rådet jeg fikk sist: ta det når baby sover.
River kun de som er helt løse da, er så lett for de å få infeksjon så tar ikke alle neglene sånn. Skal prøve med filher fikk jeg beskjed på sykehuset om å file/klippe med neglesaks for baby.. måtte ikke finne på å rive!
men hva som er rett skal jeg ikke fortelle
De er ikke så lange så hvis jeg klipper så blir det inntil fingeren, de er bare sykt skarpe med en gang det blir bittelitt lengde på de. Merket det da han tok tak i brystvorta mi heheHar klippet med vanlig neglsaks mens hun sover. Har passet på å ikke klippe så langt inn, og synes det har gått fint...