Negativ :(

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Tok nettopp en cb digital og der kom det opp ikke gravid, så da har jeg nok mistet :( Takker for meg og ønsker alle her inne masse lykke til!

Januar baby <3

Tok nettopp en cb digital og der kom det opp ikke gravid, så da har jeg nok mistet :( Takker for meg og ønsker alle her inne masse lykke til!

Januar baby <3
Så trist :( må neste spire klore seg fast!

Neineinei:( Må neste spire klore seg fast!❤️

Januar 2015❤️

Så trist:( er det lenge siden du fikk positiv test? Har du tatt digital før? Andre tester er jo mer sensitive, så hvis du har brukt andre før kan det jo fortsatt være håp!

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Å nei:(

❤️️Termin 4.januar❤️

Har hatt flere positive digitale, tok hcg prøve i forrige uke å den lå på 12, og alle testene begynte og virke svakere.. Nå har jeg ikke testet på en uke (var 7+3 idag) og dagens digital lyste ikke gravid til meg :(

mistet :(

Huff så trist:(

❤️️Termin 4.januar❤️

Neinei, ikke kjekt å lese dette. Stor klem til deg!

Jente2007♥
Gutt2010 ♥

Termin 4.januar ❤

Har hatt flere positive digitale, tok hcg prøve i forrige uke å den lå på 12, og alle testene begynte og virke svakere.. Nå har jeg ikke testet på en uke (var 7+3 idag) og dagens digital lyste ikke gravid til meg :(

Men har du begynt å blø eller hatt noe smerter? Huff :( Trist å høre :( :( Håper neste spire klorer seg fast!

Ingenting, ikke tøy og bøy i under livet slik jeg har hatt, ikke vonde bryst o.l. Så virker ikke som kroppen har tenkt og rydde opp selv :(

Dere er en virkelig god gjeng! Takk for gode ord og trøst, håper på og komme sterkt tilbake i løpet av 2015 <3

Back
Topp