Negativ test i dag, men føler meg gravid.....

Lilledy

Flørter med forumet
Hei jenter, jeg tetste negativt i dag, men føler meg gravid. Har skikkelig "menssmerter" og stramming nede i bekkenet.... Hadde mensen 15.januar og 22 dagers syklus. Når bør en test bli positiv? Vet fra de 3 forrige svangerskapene at jeg ikke får så høye hcg verider...mulig det ikke er nok til å slå ut på test før forventet mens til helgen...hva tror dere? Har skikkelig mensvondt fra forrige torsdag (29.jan). Har ikke blod eller utflodheller. Pleier ikke får smerter før samme dag som mensen kommer. Litt frustretende å føle jeg er gravid og få negativ test. Snakket med legen og skal ta en hcg prøve fredag. Noen fler som har opplevd dette og vært gravid?
 
Ikke mens før helgen? Hvor mange dpo er du?
 
Har i to svangerskap fått negativ test helt til uke 7 og 8. Men helt klar positiv da på hcg blodprøve. Men testene er jo for å teste "fra første dag etter forventet mens", og på noen står det vel at de kan vise positivt resultat allerede før forventet. Jeg hadde venta noen dager med å teste :)
 
Jeg er litt usikker på når jeg hadde eggløsning, men vet akkurat dato for "sengekos"..... så venter til torsdag morgen med å teste.... hvis jeg klare...
 
Back
Topp