Neeei..

håper det står bra til;)

Oisann! Skjønner at det kom litt som er sjokk da. Håper det går bra med deg nå :-)

Vært på registrering, hadde rier, hun sjekket 1 cm åpning, fikk 2 paralgin forte å sovnet. Venter på dagvaktene om vi får dra hjem eller ikke. Men antar det. Kun mens smerter nå :)
Oi håper det roer seg ned framover . Var du moden også?jeg har gått med rier og åpning i flere uker og er så sliten. Håper du slipper det. Lykke til.

Det sa hu ikke, å jeg var i tåkeland så vet ikke. Jeg skal ikke gå med rier da, da tar de ks med engang om det ikke gir seg.

Siden jeg ønsket selv å reise hjem fikk jeg lov, siden det dabbet av men må ringe/komme så fort det starter igjen.

Takk for lykke ønsknninger :)

Virkelig bra du tok kontakt!! Føles tryggere nå sikker - når du bare kan ringe og de vet hva som skjer. Du må bare ta det med ro og slappe av :) Går helt sikkert fint, men greit å ikke stresse med noe som kan framprovosere rier i alle fall. Masse lykke til :)

Håper det holder seg rolig nå da og at du slipper å ta ks tidligere enn planlagt :)

Ja, blei litt satt ut, håpa jo det ga seg el var tull derfor jeg ventet 3 timer me å ringe. Hu får pent vente til etter julaften hvertfall :)

Spurte om jeg skulle ta paracet om det begynte på igjen, men det skulle jeg ikke! Det overrasket meg men..

Kommet hjem nå å tatt en lang dusj etter å ha liggi der å svetta:p sofan neste:)

Ja, blei litt satt ut, håpa jo det ga seg el var tull derfor jeg ventet 3 timer me å ringe. Hu får pent vente til etter julaften hvertfall :)

Spurte om jeg skulle ta paracet om det begynte på igjen, men det skulle jeg ikke! Det overrasket meg men..

Kommet hjem nå å tatt en lang dusj etter å ha liggi der å svetta:p sofan neste:)

Utrolig glad for å høre du tok kontakt med føden og at alt gikk bra!! :)
Krysser fingrene for at babyen holder seg inne til etter juleaften!!

Hvordan går det?

Sovet fra 21 i går kv til 06 i dag, endelig en god nattssøvn på et par uker :D

Det går så bra! I går kveld kom det 2 tak, ikke regelmessig. Kynnerne er jo der som de skal være uten vondter selvsagt:)

Sovet fra 21 i går kv til 06 i dag, endelig en god nattssøvn på et par uker :D

Det går så bra! I går kveld kom det 2 tak, ikke regelmessig. Kynnerne er jo der som de skal være uten vondter selvsagt:)
Så bra!

Back
Topp