Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi håper det roer seg ned framover . Var du moden også?jeg har gått med rier og åpning i flere uker og er så sliten. Håper du slipper det. Lykke til.Vært på registrering, hadde rier, hun sjekket 1 cm åpning, fikk 2 paralgin forte å sovnet. Venter på dagvaktene om vi får dra hjem eller ikke. Men antar det. Kun mens smerter nå![]()
Ja, blei litt satt ut, håpa jo det ga seg el var tull derfor jeg ventet 3 timer me å ringe. Hu får pent vente til etter julaften hvertfall![]()
Spurte om jeg skulle ta paracet om det begynte på igjen, men det skulle jeg ikke! Det overrasket meg men..
Kommet hjem nå å tatt en lang dusj etter å ha liggi der å svettasofan neste
![]()
Sovet fra 21 i går kv til 06 i dag, endelig en god nattssøvn på et par uker![]()
Det går så bra! I går kveld kom det 2 tak, ikke regelmessig. Kynnerne er jo der som de skal være uten vondter selvsagt![]()
Så bra!Sovet fra 21 i går kv til 06 i dag, endelig en god nattssøvn på et par uker![]()
Det går så bra! I går kveld kom det 2 tak, ikke regelmessig. Kynnerne er jo der som de skal være uten vondter selvsagt![]()