Neeei!

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Har vært plaget av kvalme i flere uker, først i dag ble det oppkast. :( Jeg som hadde håpet å slippe unna.
Men sant skal sies, følte meg bedre i noen minutter etter å ha fått opp innholdet i magen...
10+1 i dag. Håper det gir seg raskt :P

-iPhone appen-

Huff, det er kjipt med oppkast. Håper du slipper det hver dag. Jeg har foreløpig sluppet denne gangen, men kastet opp med begge de andre ungene.

Jeg har også vært kvalm et par uker, men slippet unna oppkast. Inntil lørdag, da jeg var på "fylla"! Haha.. Drakk alkoholfri vin, og den hadde blitt lunken, den kom opp igjen for å si det sånn! Men folk trudde hvertfall jeg drakk på ordentlig og bare var full da:) haha.. Aldri så gæernt at ikke det er godt for noe! Heldigvis ikke kastet opp etter det.

Jeg har også vært kvalm et par uker, men slippet unna oppkast. Inntil lørdag, da jeg var på "fylla"! Haha.. Drakk alkoholfri vin, og den hadde blitt lunken, den kom opp igjen for å si det sånn! Men folk trudde hvertfall jeg drakk på ordentlig og bare var full da:) haha.. Aldri så gæernt at ikke det er godt for noe! Heldigvis ikke kastet opp etter det.
Herlig! :P Ja det passa jo veldig bra i den settingen da. Hihi.
Håper jeg slipper unna flere ganger jeg og, men skal ikke klage på kun litt oppkast når en tenker på de stakkarene som kaster opp så og si hele første trimester.
Som min mann sier. "Det betyr at det virker!" :)

-iPhone appen-

Har vært plaget av kvalme i flere uker, først i dag ble det oppkast. :( Jeg som hadde håpet å slippe unna.
Men sant skal sies, følte meg bedre i noen minutter etter å ha fått opp innholdet i magen...
10+1 i dag. Håper det gir seg raskt :P

-iPhone appen-
Jeg har også kastet opp idag :( To ganger! Håper ikke det er nye trenden.

Back
Topp