Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei, det blir ikke en prioritert i år, bortsett fra å vaske kjøkkenfasaden. Jeg har eksamen i morgen, så det har gått i lesing når jeg ikke har sprunget mellom jobb, luciaarrangementer, grøtfester og diverse. Etter i morgen skal jeg nyte de siste dagene før jul sammen med ungene, så vi nøyer oss med vanlig husvask. Kanskje jeg gnikker litt ekstra her og der for syns skyld
Når det er sagt er jeg enig i at jula vanligvis er en grei anledning til å få rensket opp skikkelig
Har vaska ned kjøkkenet i år, men det var mest fordi det likevel skulle maleshar også tatt vnduene, men det kan ingen se siden vi har ei på 2,5 år. Ellers i huset tar jeg en skikkelig helgevask, det holder i massevis. Vasker heller vegger og tak ellers i året, i førjulstida vil jeg kose meg med lystbetont aktivitet, ikke nedvask. Dessuten synes jeg det er mye enklere å ta det skikkelig på en årstid hvor lyset er bedre.
Jeg ser poenget med rundvask til jul, så blir det gjort en gang i året, men til jul er det så mye annet å bruke tiden på så langt heller rundvask til påske. Bare at jeg gjør jo ikke der heller da, men det hadde vært lurt.