nedvask av hus/leilighet..

Visst du skal ha vaskefirma, så må du regne med ganske mange tusen! Det er ekstremt dyrt.. Du kan f.eks ringe ISS å høre med de hvor mye de skal ha.

ORIGINAL: Cathee

Visst du skal ha vaskefirma, så må du regne med ganske mange tusen! Det er ekstremt dyrt.. Du kan f.eks ringe ISS å høre med de hvor mye de skal ha.

har ringt de.. de hadde slutta med privatoppdrag i krsand, men han skulle undersøke og ringe opp igjen..

Det rimeligste sålangt er 4500 inkludert vinduer og kjøring fra sandefjord.. [8D]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Cathee

har ringt de.. de hadde slutta med privatoppdrag i krsand, men han skulle undersøke og ringe opp igjen..

Det rimeligste sålangt er 4500 inkludert vinduer og kjøring fra sandefjord.. [8D]

Det var jo ikke så ille da. Bor ikke dere i ett hus på en grei størrelse?

leilighet på 90 kvadrat + vindusvask av noen HØYE og svære vinduer.. (de andre vinduene tar jeg selv..)

ringte mannen min nå å spurte hva som var vannlig å ta for en hus/leilighet på den støreslen og det var ca 4000.sviger faren min driver flyte,vaske firma i arendal:) så mannen min sa at vist et firma tar mer en ca 4000 runt der så blir mann rundi lurt:)

ORIGINAL: cassie sin mamma

ringte mannen min nå å spurte hva som var vannlig å ta for en hus/leilighet på den støreslen og det var ca 4000.sviger faren min driver flyte,vaske firma i arendal:) så mannen min sa at vist et firma tar mer en ca 4000 runt der så blir mann rundi lurt:)

men da er jo ikke 4500 inkl vindusvask og kjøre 20 mil en vei så ille da?

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: cassie sin mamma

men da er jo ikke 4500 inkl vindusvask og kjøre 20 mil en vei så ille da?

nop da er det svinne bili:) da hadde jeg godt for det:)

noen som har anbefalninger i lillestrøm området da ? Leilighet på 65 kvm ! Hva bør pris ligge på? [:)]

ORIGINAL: Mrs J.

Har du hørt hvor mye Natvigs brukthandel skal ha?De driver med nedvask.
(bruktsjappa i Dronningensgate)

skal ringe dem nå.. takk for tipset [:D]

[:)]Du kan som en generell regel regne 25-35 kr pr. kvadratmeter.(hvitt altså!)Finnes sikkert både billigere og dyrere alternativer da.
(Fikk et tips om  å legge det ut på en nettside som heter MITTANBUD.no)

ORIGINAL: Kidada

Hva med RSS eller hva de heter?

Er jo en drøss med sånne vaskefirmaer i kristiansand..

Tror svigers betalte rundt 3.000 for hele huset for 2 år siden. sikkert 150 kvadrat...

fikk et tips hos han på natvig, de påtok seg kun rydding OG vask, ikke bare vask.. så skal ringe de.. (han sa også at man fikk det billigere om man betalte "cash" og så lo han litt [8D] )

Back
Topp