Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cathee
Visst du skal ha vaskefirma, så må du regne med ganske mange tusen! Det er ekstremt dyrt.. Du kan f.eks ringe ISS å høre med de hvor mye de skal ha.
ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Cathee
Visst du skal ha vaskefirma, så må du regne med ganske mange tusen! Det er ekstremt dyrt.. Du kan f.eks ringe ISS å høre med de hvor mye de skal ha.
har ringt de.. de hadde slutta med privatoppdrag i krsand, men han skulle undersøke og ringe opp igjen..
Det rimeligste sålangt er 4500 inkludert vinduer og kjøring fra sandefjord.. [8D]
Det var jo ikke så ille da. Bor ikke dere i ett hus på en grei størrelse?
ORIGINAL: cassie sin mamma
ringte mannen min nå å spurte hva som var vannlig å ta for en hus/leilighet på den støreslen og det var ca 4000.sviger faren min driver flyte,vaske firma i arendal:) så mannen min sa at vist et firma tar mer en ca 4000 runt der så blir mann rundi lurt:)
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: cassie sin mamma
ringte mannen min nå å spurte hva som var vannlig å ta for en hus/leilighet på den støreslen og det var ca 4000.sviger faren min driver flyte,vaske firma i arendal:) så mannen min sa at vist et firma tar mer en ca 4000 runt der så blir mann rundi lurt:)
men da er jo ikke 4500 inkl vindusvask og kjøre 20 mil en vei så ille da?
ORIGINAL: Kidada
Hva med RSS eller hva de heter?
Er jo en drøss med sånne vaskefirmaer i kristiansand..
Tror svigers betalte rundt 3.000 for hele huset for 2 år siden. sikkert 150 kvadrat...