Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Over midnatt, så.. 36 dager til førstefødtes dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?2 timer til ultralydundersøkelse nummer.. 5 [emoji28]
Det gikk veldig bra hun følger kurven sin fint! 2 uker til neste gang.. for å være på den sikre siden [emoji4]Hvordan gikk det?
Så bra å høre! Vi har vår vekstkontroll av tvillingene imorgen tidlig, er så spent på hvordan de vokser og hvordan de ligger [emoji3][emoji7]Det gikk veldig bra hun følger kurven sin fint! 2 uker til neste gang.. for å være på den sikre siden [emoji4]
Ja jeg syns det er så godt. Følte jeg ikke fikk noe informasjon sist, så jeg stressa en del over det at hun var enda flere prosent under gjennomsnittet.. Men i dag har jeg fått masse god info og jenta har hatt en skikkelig vokseperiode, fra -11% til -7% på 15 dager [emoji7]Så bra å høre! Vi har vår vekstkontroll av tvillingene imorgen tidlig, er så spent på hvordan de vokser og hvordan de ligger [emoji3][emoji7]
Wow, så god vekst og så hyggelig jordmor da!! Hittil har de bare gjort målingene, men ingen finne bilder og ingen 3D. Men jeg har vært så lykkelig for at de lever og vokser at jeg har ikke tenkt over det. Men kanskje vi er heldige imorgen [emoji3]Ja jeg syns det er så godt. Følte jeg ikke fikk noe informasjon sist, så jeg stressa en del over det at hun var enda flere prosent under gjennomsnittet.. Men i dag har jeg fått masse god info og jenta har hatt en skikkelig vokseperiode, fra -11% til -7% på 15 dager [emoji7]
Krysser fingrene for at dere får ei jordmor på ultralyden som er like fascinert av 3D-funksjonen som mi [emoji28] alle de kjedelige målingene tok vi først, og så måtte hun bare prøve å få til gode bilder til meg [emoji7] det var selvfølgelig umulig men jeg satte stor pris på at hun prøvde!
Ups [emoji115] jeg svara litt lenger opp her [emoji85]Wow, så god vekst og så hyggelig jordmor da!! Hittil har de bare gjort målingene, men ingen finne bilder og ingen 3D. Men jeg har vært så lykkelig for at de lever og vokser at jeg har ikke tenkt over det. Men kanskje vi er heldige imorgen [emoji3]