Nedtellingstråden.

Med meg går det kjempe fint! Eneste plagene jeg sliter med er vonde bryster [emoji23] så hittil går det bra! 6+2 i dag. Ja tenk, snart er det tul på meg også. Gleder meg!!

Hvordan går det med deg da? :) du også skal vell på tul snart?
Ja, det blir spennende! Kun 6 dg til tul for meg :D Blitt litt småkvalm de siste dagene, ellers øm i mage, rykk og brystene. Godt å kjenne det litt ;) Masse lykke til videre! :D

Teller ned til uke 12. 37 dager igjen i dag <3

24 dager til 12+0 :)

18 dager til uke 12+0 og siste uke i første trimester :)

Last edited:
Ja, det blir spennende! Kun 6 dg til tul for meg :D Blitt litt småkvalm de siste dagene, ellers øm i mage, rykk og brystene. Godt å kjenne det litt ;) Masse lykke til videre! :D
Åh så spennende ♡ ja, det er liksom en blandig mellom irritasjon og stor glede; disse symptonene/plagene.
Takk det samme♡

36 dager igjen til uke 12!

Fikk du time til tul i dag? :D
Nei, kjenner jeg blir ganske sint. Jeg fikk flyttet legetimen min fra 13.40 til 11.00 idag, pga et møte. Når jeg kom til legen gikk jeg rett til skranken å spurte om det kom til å bli lang vente tid, og da sa hun at de bare var 2 før meg. Så satt jeg fra 10.50 til 11.45 å ventet. Når jeg gikk til skranken å sa fra, sa hun at hun hadde glemt å si fra til legen min om timebytte.... så da måtte jeg få ny time, på mandag.. av og til blir jeg sykt irritert på disse ungjentene som sitter i skranken på legekontor. Det er alltid noe de klarer å gjøre feil...

Huff ja nå fikk jeg endelig blåst fra meg [emoji1]

12 dager igjen til de magiske 12+0!!

222 dager til termin :)

Nei, kjenner jeg blir ganske sint. Jeg fikk flyttet legetimen min fra 13.40 til 11.00 idag, pga et møte. Når jeg kom til legen gikk jeg rett til skranken å spurte om det kom til å bli lang vente tid, og da sa hun at de bare var 2 før meg. Så satt jeg fra 10.50 til 11.45 å ventet. Når jeg gikk til skranken å sa fra, sa hun at hun hadde glemt å si fra til legen min om timebytte.... så da måtte jeg få ny time, på mandag.. av og til blir jeg sykt irritert på disse ungjentene som sitter i skranken på legekontor. Det er alltid noe de klarer å gjøre feil...

Huff ja nå fikk jeg endelig blåst fra meg [emoji1]
Aaaarrg....:smiley-angry019 Det e så dårlig gjort! De burde tatt deg inn med en gang du klagde! Puttet deg inn imellom! Blæh! Spennende til mandag da! :Heartpink

Back
Topp