Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tidlig ultralyd om to uker!![]()
Nedtelling til tidlig ultralyd 16. Mars og at jeg endelig er i uke 12 den 17. april![]()
Vi har prøvd såpass lenge at det var legen vår på fertilitetsseksjonen som ba oss komme tilbake når vi var gravid for en tidlig ultralyd. Hvorfor er jeg usikker på, bare glad for det jegHva som gjør at dere skal på tidlig ul?(Har så lyst og dra på det selv, men vi har ikke privat klinikk her.. )
Hva som gjør at dere skal på tidlig ul?(Har så lyst og dra på det selv, men vi har ikke privat klinikk her.. )
Enig! Hver søndag er ny uke. Det gjør søndagene ekstra gøyNedtelling til 22 aprilda er jeg endelig 12 uker
å forhåpentligvis har jeg fått ul innen det
ellers så teller jeg ned til hver onsdag å ny uke <3 <3 masse små mål
![]()
Ikle sant det gjørEnig! Hver søndag er ny uke. Det gjør søndagene ekstra gøy![]()
Hadde blodpropp i påsken 2014, og har leiden mutasjon. Blodproppen kom av p-pillebruk da, så er bare kanskje jeg må ta sprøyter i magen gjennom hele svangerskapet![]()
Får man ul lettere ved Leidens mutasjon? Ser de etter blodpropper i morkaka da? (Sorry muligens dumme spørsmål). Jeg har også Leidens mutasjon, men har ikke hatt blodpropp, hverken i alle årene med p-piller eller i de andre svangerskapen. Vil gjerne ha tidlig ul da, så om det finnes et argument jeg ikke vet om, så bruker jeg gjerne det![]()
Jeg vet egentlig veldig lite, de sier at du får egentlig ingen spesiell oppfølging hvis du ikke har hatt blodpropp og "bare" har leiden mutasjon. Jeg fikk blodpropp i leggen som gikk opp i lungen(heldigvis ikke til hjertet eller hjernen)men jeg har en gutt på 3 år som jeg fikk når jeg var 16 år, og svangerskapet var helt problemfritt med han. Du kan jo si til legen at du bekymrer deg eller lignende, da regner jeg med du sikkert får tidlig ultralyd. Jeg spurte ikke engang, han sendte haste henvisning med en gang![]()
![]()
Ååh, blodpropp er jo skumle greier..Virkelig bra at du får ordentlig oppfølging!
Jeg lurer på om jeg skal ringe JM selv, for jeg klarer ikke få en indre ro med at jeg faktisk er gravid. ( selv om testene sier at jeg er det ) Også plages jeg med ganske kraftige smerter kun på høyre side til tider, så kanskje de sjekker fort for sikkerhets skyld? Lov og håpe hvertfall..
Men, mitt nærmeste mål for tiden er og komme over uke 7, i og med at det var da jeg mistet i fjord.
Håper du får se en vakker "reke" med ett sprellende hjerte på ul <3![]()