Nedtelling uke 5

4+5, ikke mange dagene igjen nå. Ringte jordmor i dag pga nylig vaksinering med astrazenica før den ble satt på pause :eek:, fikk time for blodprøver om 14 dager, å sette opp time til tidlig ultralyd pga det var vist en liten bekymring, så godt å føle seg ivaretatt selv om man ikke har kommet så langt i svangerskapet å det kan jo skje mye før uke 12... Krysser alt jeg har for at det går bra selv om jeg har en dårlig magefølelse...:love7
Når fikk du vaksinen? Har tatt den jeg også, men visste ikke at det var noe kobling mellom vaksine og graviditet etter vaksina :wideyed:

2

1-5 dager - har kort syklus, så på de appene man kan legge inn sykluslengde så er jeg 4+6 idag, mens de andre sier 4+2:p ja, jeg har flere apper:oops::hilarious:

Når fikk du vaksinen? Har tatt den jeg også, men visste ikke at det var noe kobling mellom vaksine og graviditet etter vaksina :wideyed:
Fikk den rett før den ble satt på pause, den torsdagen... De vaksinerer jo gravide, men IKKE i første trimester, eller har virkningen av vaksinen i første trimester...

4+4 i dag :D

MEN! Kan noen fortelle meg hva OP mener med "grensen for kjemisk"? :think005

Back
Topp