Nedtelling uke 5

Brevdua

Glad i forumet
September To Remember
Vi starter en forsiktig liten nedtelling til uke 5. Grensa for kjemisk er nådd og det lille hjertet begynner å slå ❤
 
I dag er det 6 dager til jeg er 5+0. Nervepirrende dager fremover :oops::facepalm:
 
10 dager ifølge menstermin:love017
59 dager til jeg er 12+0:excited001
 
8 nervepirrende dager til her :eek:
 
8 nervepirrende dager til her :eek:
Tror egentlig vi er like langt, er 3+4 hvis jeg regner ut fra tr, men 3+6 hvis jeg regner ut fra el:) Vurderer å regne fra el for da er jeg lengre på vei, men vil også regne fra tr så jeg ikke risikerer å bli flyttet feil vei:hilarious:
 
Tror egentlig vi er like langt, er 3+4 hvis jeg regner ut fra tr, men 3+6 hvis jeg regner ut fra el:) Vurderer å regne fra el for da er jeg lengre på vei, men vil også regne fra tr så jeg ikke risikerer å bli flyttet feil vei:hilarious:

Ikke lett det der! Bedre å ha litt å gå på :happy: Min siste mens startet 27.mars, og EL var 8.april, så jeg satser på det er trygt å si 3+6 i dag :)

Testet Babyverden sin kalkulator for moro skyld nå, og fikk 4+1 om jeg satt inn EL som utgangspunkt, men unnfangelsen er vel en dag eller to etter EL? Virker ulogisk å være 4+1 i dag når IKM er i kveld/i morgen i alle fall :joyful: Blir vel uansett litt tipping før UL uansett :shy:
 
4+0 her, så er vel teknisk sett i uke 5 jeg:shy:
Og BV sin kalkulator sier at jeg er gravid i uke 4... blir aldri riktig klok på denne utregningen jeg:hilarious: gravid er jeg uansett:joyful:
 
Jeg hadde forrige mens 25/3, EL mest sannsynlig 8/4 og IKM 20/4. Med korte sykluser og lutealfaser er det umulig å tippe korrekt så tidlig. Så tar utgangspunkt i siste mens og da er jeg 4+1. :shy:
 
4+2, så fem dager :happy: Men ifølge Babyplan skal ikke hjertet begynne å slå før 5. mai, så er noen spennende dager til dessverre :eek:
 
4+5, ikke mange dagene igjen nå. Ringte jordmor i dag pga nylig vaksinering med astrazenica før den ble satt på pause :eek:, fikk time for blodprøver om 14 dager, å sette opp time til tidlig ultralyd pga det var vist en liten bekymring, så godt å føle seg ivaretatt selv om man ikke har kommet så langt i svangerskapet å det kan jo skje mye før uke 12... Krysser alt jeg har for at det går bra selv om jeg har en dårlig magefølelse...:love7
 
4+5, ikke mange dagene igjen nå. Ringte jordmor i dag pga nylig vaksinering med astrazenica før den ble satt på pause :eek:, fikk time for blodprøver om 14 dager, å sette opp time til tidlig ultralyd pga det var vist en liten bekymring, så godt å føle seg ivaretatt selv om man ikke har kommet så langt i svangerskapet å det kan jo skje mye før uke 12... Krysser alt jeg har for at det går bra selv om jeg har en dårlig magefølelse...:love7

Satser på at den dårlige magefølelsen bare er en følelse og ikke en sannhet ❤
 
Back
Topp