Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror egentlig vi er like langt, er 3+4 hvis jeg regner ut fra tr, men 3+6 hvis jeg regner ut fra el Vurderer å regne fra el for da er jeg lengre på vei, men vil også regne fra tr så jeg ikke risikerer å bli flyttet feil vei8 nervepirrende dager til her
Tror egentlig vi er like langt, er 3+4 hvis jeg regner ut fra tr, men 3+6 hvis jeg regner ut fra el Vurderer å regne fra el for da er jeg lengre på vei, men vil også regne fra tr så jeg ikke risikerer å bli flyttet feil vei
4+5, ikke mange dagene igjen nå. Ringte jordmor i dag pga nylig vaksinering med astrazenica før den ble satt på pause , fikk time for blodprøver om 14 dager, å sette opp time til tidlig ultralyd pga det var vist en liten bekymring, så godt å føle seg ivaretatt selv om man ikke har kommet så langt i svangerskapet å det kan jo skje mye før uke 12... Krysser alt jeg har for at det går bra selv om jeg har en dårlig magefølelse...