Nedtelling uke 12

55 dager [emoji43]
 
Vi vil jo ikke fortelle til andre enn familien før 12+0 [emoji1360]

Da har jeg 8 uker igjen da [emoji85] det var lenge å vente [emoji23]

Alt man har glemt etter nummer 1 altså [emoji23]
Hehe, merkelig hvor fort man kan glemme enkelte ting ja.

Jeg tenker ikke så mye på risikoen for å miste ift å fortelle, mer hva som føles riktig for oss totalt sett.
 
46 dager
 
Hehe, merkelig hvor fort man kan glemme enkelte ting ja.

Jeg tenker ikke så mye på risikoen for å miste ift å fortelle, mer hva som føles riktig for oss totalt sett.

Glemt alt jeg [emoji23]

Vi venter nok med å fortelle til 12 uker (sånn til venner) etter en tidlig ul tenker jeg [emoji1360]

Mens familien får vite nå [emoji1360]
 
32dager. Men tør eeegentlig ikke begynne å telle ned før andre tul neste uke, siden dem ikke så hjerteslag sist scanning. Google gjør med dritredd - men gyn sa alt så bra ut, så egentlig burde jeg stolt mest på det [emoji85]
 
32dager. Men tør eeegentlig ikke begynne å telle ned før andre tul neste uke, siden dem ikke så hjerteslag sist scanning. Google gjør med dritredd - men gyn sa alt så bra ut, så egentlig burde jeg stolt mest på det [emoji85]
Ikke så lett det der. Skjønner frykten din. Håper alt står bra til neste gang.
 
53 dager til jeg er i uke 12 lenge å vente på.
 
Jeg hadde termin 29 sist gang, og kjente litt på å være sist ja. Alle nådde jo uke 12 og oul og termin først xsmile5;)
Ja! Føles jo som en eeeevighet bare å komme til de magiske 12 ukene, for ikke å snakke om sluttspurten! Da legger alle ut nydelige, nyfødte nurk og jeg legger ut "And I'm still here...like...huge!" :banghead:
 
Har 28 dagers syklus, så enkelt å regne heldigvis [emoji5] EL blir da 04.juli [emoji1360]

Så det er 12+0 (altså 10 uker etter EL) man regner frem til? Som er den magiske grensen? [emoji3] og ikke da 14+0? Beklager, må ha det inn med t-skje [emoji28]

Det er jo en stund til siden jeg nettopp fant det ut da [emoji85] første dag i siste mens var 20.juni [emoji85][emoji85]
Jeg hadde også mens fra 20 juni
 
54 dager - så leeeeeeenge [emoji85]
 
Back
Topp