Lillepilletrilleapril
Forelsket i forumet
30 dager her 
Hehe, merkelig hvor fort man kan glemme enkelte ting ja.Vi vil jo ikke fortelle til andre enn familien før 12+0 [emoji1360]
Da har jeg 8 uker igjen da [emoji85] det var lenge å vente [emoji23]
Alt man har glemt etter nummer 1 altså [emoji23]
Hehe, merkelig hvor fort man kan glemme enkelte ting ja.
Jeg tenker ikke så mye på risikoen for å miste ift å fortelle, mer hva som føles riktig for oss totalt sett.
Ikke så lett det der. Skjønner frykten din. Håper alt står bra til neste gang.32dager. Men tør eeegentlig ikke begynne å telle ned før andre tul neste uke, siden dem ikke så hjerteslag sist scanning. Google gjør med dritredd - men gyn sa alt så bra ut, så egentlig burde jeg stolt mest på det [emoji85]
Jeg hadde termin 29 sist gang, og kjente litt på å være sist ja. Alle nådde jo uke 12 og oul og termin først53. Kjipt å ha termin sist i måneden![]()
Ja! Føles jo som en eeeevighet bare å komme til de magiske 12 ukene, for ikke å snakke om sluttspurten! Da legger alle ut nydelige, nyfødte nurk og jeg legger ut "And I'm still here...like...huge!"Jeg hadde termin 29 sist gang, og kjente litt på å være sist ja. Alle nådde jo uke 12 og oul og termin først![]()
Jeg hadde også mens fra 20 juniHar 28 dagers syklus, så enkelt å regne heldigvis [emoji5] EL blir da 04.juli [emoji1360]
Så det er 12+0 (altså 10 uker etter EL) man regner frem til? Som er den magiske grensen? [emoji3] og ikke da 14+0? Beklager, må ha det inn med t-skje [emoji28]
Det er jo en stund til siden jeg nettopp fant det ut da [emoji85] første dag i siste mens var 20.juni [emoji85][emoji85]