Nedtelling TUL

Var i dag :love017 Alt så helt perfekt ut. Er egentlig 13+2 ifølge menstermin, ifølge privat tidlig ultralyd er jeg 13+6 og idag ble jeg målt til 14+1.
termin settes ikke før til ordinær ultralyd og kjønn ville hun ikke uttale seg om :love7:Heartred men vi vet jo at det er en liten guttebass:love017:Heartred
 
Ja :) Var ikke fornøyd med jordmoren vi hadde. Det var typisk rutine-undersøkelse uten mye rom for spørsmål om ting utenfor selve undersøkelsen. Jeg har tatt mye UL på St.Olavs med mine to andre barn og aldri møtt på tristere kvinnemenneske, så håper du ikke er like uheldig som meg. Har bestilt privat UL på Ultraportalen til neste helg for å se om vi kan få vite kjønn :)
Så utrolig kjipt for deg!!… jeg fikk heldigvis ei som var veldig grei. Også kom det ei for å sjekke (tror det var litt opplæring) og hun var veldig grei! Men de var hardhendte. Jeg er øm, haha.
 
:Heartred I dag
Kjempespent!
Har vært inne i dag, er 13+6 og hun kunne se en gutt som målt til 13+5, så vi er godt etter planen sånn utviklingsmessig og alt så veldig bra ut sånn sett :happy: Hun så noe i mageregionen hun var usikker på hva var som var utenom normalen, og hun skulle sende en henvisning til spesialist med bildene for å få sett nærmere på det. Kan være mulig at jeg må inn på nytt :bag:Hun ville ikke spekulere i hva som kunne være årsaken, og mente det ikke var grunn til å få panikk. Hun ville vel ikke si for mye hva det kunne være osv for å stresse meg unødig før vi vet mer i tilfelle det er noe eller ikke, men det kunne også være at det ville justere seg av seg selv etter hvert. Blir såklart litt nervøs, men satser på at det er noe ufarlig. Var uansett veldig stas å se et levende barn inni der med et bankende hjerte og en hand som så ut til å vinke til oss :excited001så ut som at han chilla godt inne der og måtte prøve å hoste litt for å få litt mer bevegelse et par ganger :laughing002
 
Har vært inne i dag, er 13+6 og hun kunne se en gutt som målt til 13+5, så vi er godt etter planen sånn utviklingsmessig og alt så veldig bra ut sånn sett :happy: Hun så noe i mageregionen hun var usikker på hva var som var utenom normalen, og hun skulle sende en henvisning til spesialist med bildene for å få sett nærmere på det. Kan være mulig at jeg må inn på nytt :bag:Hun ville ikke spekulere i hva som kunne være årsaken, og mente det ikke var grunn til å få panikk. Hun ville vel ikke si for mye hva det kunne være osv for å stresse meg unødig før vi vet mer i tilfelle det er noe eller ikke, men det kunne også være at det ville justere seg av seg selv etter hvert. Blir såklart litt nervøs, men satser på at det er noe ufarlig. Var uansett veldig stas å se et levende barn inni der med et bankende hjerte og en hand som så ut til å vinke til oss :excited001så ut som at han chilla godt inne der og måtte prøve å hoste litt for å få litt mer bevegelse et par ganger :laughing002
Gratulerer så stas! :happy::Heartred krysser fingrene for at det ikke er noe farlig og at alt går bra videre med lillemann!
 
Back
Topp