Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det på tul i dag ?
Gikk dessverre ikke som håpet. Ene bebisen vår ble målt til 12+6 (bare én dag fra mine beregninger), men den andre hadde stoppet å utvikle seg i uke 9 like etter vi var på tul Vi har dessverre mistet en tvilling på vegen, men har en sprell levende igjen inni magen som foreløpig så ut til å være en jenteHvordan gikk det på tul i dag ?
Jeg har endret Nick fra Sommerbaby21
Uff :/ , så leit .Gikk dessverre ikke som håpet. Ene bebisen vår ble målt til 12+6 (bare én dag fra mine beregninger), men den andre hadde stoppet å utvikle seg i uke 9 like etter vi var på tul Vi har dessverre mistet en tvilling på vegen, men har en sprell levende igjen inni magen som foreløpig så ut til å være en jente
Uff så trist å høre Sender dere masse varme tanker.Gikk dessverre ikke som håpet. Ene bebisen vår ble målt til 12+6 (bare én dag fra mine beregninger), men den andre hadde stoppet å utvikle seg i uke 9 like etter vi var på tul Vi har dessverre mistet en tvilling på vegen, men har en sprell levende igjen inni magen som foreløpig så ut til å være en jente