Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På torsdag, da er jeg ut i fra EL 9+1 og ut i fra forrige TUL 8+2 - så håper å se mer enn sistJaaa, veldig spesielt og fint å tenke på. Men tenk at du skal få se dine i morgen allerede
Stemmer! Tiden går så sakte at jeg trodde jeg leste den nedtellingskommentaren din med 2 dager i går Det blir veldig spennende!! Jeg var akkurat 9+0, og da klarte til og med jordmor å telle 5 tær på en fotPå torsdag, da er jeg ut i fra EL 9+1 og ut i fra forrige TUL 8+2 - så håper å se mer enn sist
Åå, håper sånn på gode bilder!Stemmer! Tiden går så sakte at jeg trodde jeg leste den nedtellingskommentaren din med 2 dager i går Det blir veldig spennende!! Jeg var akkurat 9+0, og da klarte til og med jordmor å telle 5 tær på en fot
Nærmer seg2 og 27
Mhm gruer meg litt. Da jeg har hatt økte blødninger denne uken. Vet ikke helt hva jeg skal forvente lengre etter 3 uker med blødninger. Men har vært liv før selvom jeg blør. Så blir spennede å se.Nærmer seg
Som jeg håper at det lille hjertet fortsatt banker sterktMhm gruer meg litt. Da jeg har hatt økte blødninger denne uken. Vet ikke helt hva jeg skal forvente lengre etter 3 uker med blødninger. Men har vært liv før selvom jeg blør. Så blir spennede å se.
Ååh!!! Spennende! Skal sende deg noen gode tankerI morgen kl 11:30!
Kjære mi tid som jeg grugleder meg altså!
Hurra tenk at du skal få se tvillingene dine igjen i morgen !!!!
Tusen takkÅåh!!! Spennende! Skal sende deg noen gode tanker