Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Masse lykke til i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til i morgen
Bestilte du ny privat, eller er det OTUL?
Ny privat Fortsatt ikke fått time til otul, der står det bare at henvisningen er vurdertBestilte du ny privat, eller er det OTUL?
Oii, spennende!! Jeg har heller ikke hørt noe enda, og er jo 10+0 på torsdag. Om jeg ikke hører noe innen fredag tror jeg at jeg må ringe. Da er det 3 uker siden henvisningen ble sendtNy privat Fortsatt ikke fått time til otul, der står det bare at henvisningen er vurdert
At det er mulig å være så treige! Nesten ikke vits med OTUL på SUS når den havner nesten samtidig som OULOii, spennende!! Jeg har heller ikke hørt noe enda, og er jo 10+0 på torsdag. Om jeg ikke hører noe innen fredag tror jeg at jeg må ringe. Da er det 3 uker siden henvisningen ble sendt
Det er sikkert kapasitetsproblemer.At det er mulig å være så treige! Nesten ikke vits med OTUL på SUS når den havner nesten samtidig som OUL
Jeg har hørt det er veldig travelt, så datoen kommer nok. Jeg bare vil ha en konkret dato å telle ned til, for jeg gleder meg sånn til å se dem igjenAt det er mulig å være så treige! Nesten ikke vits med OTUL på SUS når den havner nesten samtidig som OUL
Samme kjente jeg på, vil så gjerne ha en dato å forholde meg til, til jeg får se de små igjen Tenk at vi har to bebiser i magen!Det er sikkert kapasitetsproblemer.
Jeg har hørt det er veldig travelt, så datoen kommer nok. Jeg bare vil ha en konkret dato å telle ned til, for jeg gleder meg sånn til å se dem igjen
Jaaa, veldig spesielt og fint å tenke på. Men tenk at du skal få se dine i morgen alleredeSamme kjente jeg på, vil så gjerne ha en dato å forholde meg til, til jeg får se de små igjen Tenk at vi har to bebiser i magen!