Nedtelling tul

Tok idag og bestilte meg en tul til ikveld. Planen var å vente men klarer ikkje gå rundt og plages med å ikkje vite om det er noe levende inni der. Vil ikkje gå rundt og tro at det blir noe om det ikke skulle være levedyktig. Så da får jeg svaret ikveld. 7+5 idag etter egen beregning.
Masse lykke til i kveld [emoji173]

Jeg har allerede vært på TUL, men jeg skal på en til på 12+4, så det er 22 dager til <3

Tusen takk <3 Litt nervøs kjenner eg. Må dra alene siden vesla er syk, men det får bare gå. Ikkje lenge igjen no [emoji85]
Forstår at du er nervøs. Er det selv og det blir 3 gang jeg får sett nurket mitt i morgen [emoji6]
Krysser fingrene for at alt er som det skal [emoji173]

Da har jeg vært på tul og alt så veldig bra ut :) Og det var kun en ;) Ble beregnet til 8+0 noe som stemmer bra med min beregning som er 7+5. Lettelse å se hjertet slå 167 slag/min og at alt var som det skulle være hittil. Tok både utvendig og innvendig ul, men innvendig var best som forventet. Blir innkalt til ul i uke 12 på sjukehuset, så da får vi se om det fremdeles ser bra ut da.

Da har jeg vært på tul og alt så veldig bra ut :) Og det var kun en ;) Ble beregnet til 8+0 noe som stemmer bra med min beregning som er 7+5. Lettelse å se hjertet slå 167 slag/min og at alt var som det skulle være hittil. Tok både utvendig og innvendig ul, men innvendig var best som forventet. Blir innkalt til ul i uke 12 på sjukehuset, så da får vi se om det fremdeles ser bra ut da.
Så bra [emoji4] Er godt å få bekreftet at alt er som det skal [emoji173]

Var på tidlig ul i uke 8, der vi fikk se og høre det lille hjerte[emoji7] og vi var så heldige å se bevegelser også! Uke 10 nå [emoji4]

Huff nei [emoji85] Hehe.. Vært lite søvn her i natt kan man si [emoji6]
Hehehe... Skjønner jeg godt [emoji3] blir spennende å høre hvordan det var å se mini nesten i uke 10 [emoji3] jeg er 11+5 når jeg skal på tirsdag. Sååååå spent. Og har begynt å grue meg. Haha [emoji14]

Hehehe... Skjønner jeg godt [emoji3] blir spennende å høre hvordan det var å se mini nesten i uke 10 [emoji3] jeg er 11+5 når jeg skal på tirsdag. Sååååå spent. Og har begynt å grue meg. Haha [emoji14]
Skjønner deg godt [emoji6] Sånn det har vært her også.. Gleda meg masse til ny ul og siste 3-4 dagene har jeg "grua" meg mest.
Men krysser fingrene for at alt er bra og at vi får sett ett lite sprellende nurk i dag[emoji173] Er jo mye som har skjedd på de ukene siden vi var der sist [emoji4]

Back
Topp