Nedtelling til ultralyder

Hvordan får man beskjed om time til tidlig OUL? Helsenorge? Fastlegen min søkte forrige mandag (sa hen), men ikke hørt noe enda (torsdag, uken etter)..
Ja helsenorge! Fikk også mail og melding om å sjekke helsenorge for inkallelsen… hm, du må kanskje ringe å sjekke at fastlege ikke har glemt det da :bag:

3,5 time :angelic: I natt drømte jeg at jeg fikk se en liten rosin med et bankende hjerte på ultralyd. Sist jeg var gravid og mistet drømte jeg aldri om dette, men hadde flere drømmer om at jeg aborterte isteden, som om psyken min prøvde å forberede meg. Håper dette er et godt tegn denne gangen, og at vi får se regnbuebabyen vår:crybaby2

Tør ikke å glede meg tilfelle det går galt igjen, men gruer meg ikke heller, slik jeg gjorde sist..

Mitt første svangerskap testet jeg kanskje bare noen få tester ila en uke. Deretter ingenting! Kjente etter noen uker med symptomer at magen vokste litt, merket det da jeg lå på ryggen og kjente det var litt hardere i livmor. Så var jeg hos jordmor i uke 16, der fikk jeg høre hjertelyden. Og så var det kun én ultralyd i uke 18. Var ikke noe stresset. Alt bare gikk sin gang. Det er bare en annen tid nå, med masse tester i ukevis og flere ultralyder. Du har jo testet positivt, så du er gravid-uten tvil :Heartred Alt er nok helt i orden. Håper ikke du stresser med at de fleste andre driver på med mye testing:happy:
Om man har opplevd flere Sa eller Ma så føles ting annerledes.

Om man har opplevd flere Sa eller Ma så føles ting annerledes.
Ja, det er nok sikkert det kan jeg se for meg, man ønsker å få bekreftet at det går bra :shy: Det var jeg som syns det var mer psykisk belastende å teste mer, så turte ikke :bag: Man må bare gjøre det som best for seg :Heartpink Er nervepirrende uansett den første tiden :Heartpink

4 dager :Heartred har egentlig en god følelse nå. Har massevis av symptomer. (Mye mer enn den som endte i MA) Lurer litt på om jeg klarer å roe nerva litt etter denne ultralyden :nailbiting: neste oppsatte ul er ikke før 27.10, da OTUL. Håper jeg får en i mellom der.

Back
Topp