Nedtelling til ultralyder

11 dager! Klarer ikke å vente til uke 12/13, selv om jeg hadde UL 7+4 pga IVF. Bestilte i Strømstad med kjønnsbestemmingstest 10+0 :Heartblue:Heartpink

2 dager til PTUL. Hadde en MA i desember og en SA før det, og hadde planer om TUL ekstra tidlig denne gangen. Skulle vært 9+4 da vi fant ut av MA. Hadde spottet litt hele veien den gangen. Men så har jeg kun hatt små blødning ved toalett nr 2 besøk to ganger som ikke har blitt noe mer etter et par tørk, og hcg var skyhøy ved måling ift. forrige graviditet, så har beholdt roen med det. Er 7+3 i dag, så ul blir 7+5. Hatt veldig varierende symptomer denne gangen. Kvalmen har kommet og gått og har kun kastet opp en gang. Har også vært helt utmattet etter jobb, så har måttet legge meg rett etter middag(noen dager før). Nå er jeg sykemeldt og formen er mye bedre og det bekymrer meg. Så bestilte ul. Spent på å se om det er liv. For oss er dette barn nr. 3, men de andre er 8 og 10 år så stor aldersforskjell. Det er også min 3 graviditet på et år i en alder av 36år, så om denne ikke går, så blir det nok ikke en ny prøving på oss. Krysser fingrene for hjerteslag på torsdag.

Fikk akkurat tilkalling til tidlig ultralyd på sykehuset, i uke 18?! Håper de har blingset… men HelseNorge har problemer så får ikke kontaktet dem akkurat nå. Dette gjorde meg uforholdsmessig sinna kjenner jeg, kan være hormoner :shifty::confused004

Fikk akkurat tilkalling til tidlig ultralyd på sykehuset, i uke 18?! Håper de har blingset… men HelseNorge har problemer så får ikke kontaktet dem akkurat nå. Dette gjorde meg uforholdsmessig sinna kjenner jeg, kan være hormoner :shifty::confused004
Oi der må dem vel ha blingset ja! Håper ikke kapasiteten er så sprengt...

Det kan ikke stemme??:wideyed:

I morgen :nailbiting:
Vil da være 7+4
Dette er min 3. gang som gravid og har ikke sett et bankene hjerte på ultralyd før siden jeg har en MA og en BO bak meg. Så jeg er mildt sagt veldig veldig spent på morgendagen!!
Åå lykke til! :Heartpink

7 dager!! er da 8+1/8+2. Overtenker absolutt alt og fikk i går vite at jeg bærer GBS. Som om jeg trengte mer stress enn det som følger med et nytt svangerskap når man mistet det forrige terminfødte barnet sitt da hun var to uker gammel for akkurat 5 måneder siden i dag..

Hurra da kan jeg også telle ned :love017

13/10 – privat ultralyd (7+5)
⏳ Det er 20 dager igjen.

18/11 – tidlig ultralyd sykehuset (12+3)
⏳ Det er 56 dager igjen.

Back
Topp