Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme dag som meg11 dager igjen til 2/10!!

Ja oppdaterte på Ultralyd-tråden!Krysser fingrene for deg! Oppdater oss etterpå![]()

Oi der må dem vel ha blingset ja! Håper ikke kapasiteten er så sprengt...Fikk akkurat tilkalling til tidlig ultralyd på sykehuset, i uke 18?! Håper de har blingset… men HelseNorge har problemer så får ikke kontaktet dem akkurat nå. Dette gjorde meg uforholdsmessig sinna kjenner jeg, kan være hormoner![]()
Det kan ikke stemme??Fikk akkurat tilkalling til tidlig ultralyd på sykehuset, i uke 18?! Håper de har blingset… men HelseNorge har problemer så får ikke kontaktet dem akkurat nå. Dette gjorde meg uforholdsmessig sinna kjenner jeg, kan være hormoner![]()

Åå lykke til!I morgen
Vil da være 7+4
Dette er min 3. gang som gravid og har ikke sett et bankene hjerte på ultralyd før siden jeg har en MA og en BO bak meg. Så jeg er mildt sagt veldig veldig spent på morgendagen!!

Oi der må dem vel ha blingset ja! Håper ikke kapasiteten er så sprengt...
De hadde nok blingset heldigvis, fikk raskt en ny time når jeg bare fikk sendt dem meldingDet kan ikke stemme??![]()