Nedtelling til ultralyder

Dere som har fått time til TOUL, tok det lang tid fra den ble søkt om til dere fikk beskjed om når den er? Tror ikke fastlegen min søkte før i går, da var jeg 8+6. skal ta NIPT test også om det har noe å si for timingen?

Dere som har fått time til TOUL, tok det lang tid fra den ble søkt om til dere fikk beskjed om når den er? Tror ikke fastlegen min søkte før i går, da var jeg 8+6. skal ta NIPT test også om det har noe å si for timingen?
Jeg ble henvist fredag forrige uke og fikk time i går ettermiddag.

20 dager til privat tidlig ultralyd.
Kjenner jeg får litt angst av hele greia. Eneste erfaringen jeg har med ultralyd er å se at det ikke er liv. Noen tips om hvordan man skal takle dette? Tror ikke jeg blir å klare å se på den skjermen.

20 dager til privat tidlig ultralyd.
Kjenner jeg får litt angst av hele greia. Eneste erfaringen jeg har med ultralyd er å se at det ikke er liv. Noen tips om hvordan man skal takle dette? Tror ikke jeg blir å klare å se på den skjermen.
Var også livredd for å igjen få beskjed om at det ikke var liv… det hjalp meg å være veldig åpen med hun som skulle ta ultralyden på forhånd om at dette gruet jeg meg til ❤️

Hvordan får man beskjed om time til tidlig OUL? Helsenorge? Fastlegen min søkte forrige mandag (sa hen), men ikke hørt noe enda (torsdag, uken etter)..

Back
Topp