Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlighet, skjønner det føles som ekstra mye står på spill jaDu har nok rett. Symptomene har jo vedvart, og de siste dagene har kvalmen kommet også, så alt tyder jo egentlig på at det går bra. Men etter å ha gått igjennom så mye bare for å i det hele tatt å komme hit (operasjoner og ivf), kjenner jeg at jeg trenger mye bekreftelse
Uff, det skjønner jeg. Jeg synes jo tiden hittil har føltes som en evighet. Klarer ikke å forestille meg å skulle ha ventet til ordinær tidlig i uke 12-ish, eller enda lenger som man måtte vente tidligere
Men da er vi ca like langt på vei? Krysser fingrene for at tiden går fort frem til ultralyd for din del også nå![]()

Som du har stått på
Ja, det blir godt å få bekreftelse 

Må du få nyte den store premien din i morgen 

Takk! Jeg vet jo egentlig at symptomene kan variere, men det hjelper å prate med noen som går igjennom det samme, og ikke minst høre at alt gikk braJeg har hatt det 100% på samme måte! Etter helgen har jeg følt meg nesten opplagt og puppene har bare tatt ferie fra å plage meg. Så jeg var så utrolig redd, og hadde nesten panikk da jeg la meg i stolen! Alt sto bra til! I dag har jeg lært meg å ikke stole på pupper og dagsform!
Jeg slet også i forrige uke med at jeg kun fikk 2-3 på CB digital, når jeg selv mente at jeg måtte være godt over 5+. Klarte heldigvis å slutte å teste mens leken var god, og nå skal jeg ikke plage meg selv mer med sånn tull, det har ingenting å si på utfallet. Og nå VET jeg at jeg ikke kan bruke puppeluppene som indikator på om graviditeten fortsetter![]()

Ekstremt sakte!Ca 3 uker.. tiden går så sakte føler jeg i begynnelsen.